Archiwalne

+ Alcatel-Lucent Enterprise ósmy rok z rzędu trafia do kwadrantu liderów w przygotowanym przez firmę Gartner raporcie „Magiczny kwadrant” dotyczącym systemów telefonicznych dla przedsiębiorstw

27.11.2014

Firma Alcatel-Lucent Enterprise poinformowała, że została zaliczona do liderów w opracowanym przez firmę Gartner Inc. raporcie „Magiczny kwadrant” dotyczącym systemów telefonicznych dla przedsiębiorstw (Magic Quadrant for Corporate Telephony). Autorami opracowania, które opublikowano 21 października 2014 r., są Sorell Slaymaker i Steve Blood. Ten doroczny raport zawiera globalny przegląd producentów rozwiązań technicznych dla firm, którzy projektują, produkują i dystrybuują instalowane lokalnie korporacyjne systemy telefoniczne dla co najmniej 1000 użytkowników. Producentów tych oceniono pod względem „kompletności wizji” oraz „zdolności do jej realizacji”. Firma Alcatel-Lucent Enterprise już ósmy rok z rzędu znalazła się wśród liderów.

Rozwiązania telefoniczne Alcatela-Lucenta zapewniają przedsiębiorstwom elastyczną architekturę w modelu lokalnym z licencją bezterminową lub w skalowalnym modelu opartym na hostingu i chmurze, obejmującym rozwiązania wybranych operatorów i partnerów handlowych. Takie modele biznesowe zapewniają prostą ścieżkę migracji do nowoczesnej, ujednoliconej komunikacji na bazie platformy OpenTouch.

Programowe rozwiązanie firmy Alcatel-Lucent Enterprise zoptymalizowano pod kątem pracy na serwerach wirtualnych. Zapewnia ono wysoką dostępność w szerszej sieci centrum przetwarzania danych, a przy tym pozwala uprościć modele wdrożeniowe, zmniejszyć powierzchnię zajmowaną przez rozwiązania techniczne i zoptymalizować prace w zakresie utrzymania i zarządzania. Informatycy nie muszą już zarządzać specjalistycznym sprzętem, dzięki czemu można zaoszczędzić czas i obniżyć koszty związane z inwestycją.

Gartner należy do czołowych firm badawczych i analitycznych na świecie. Raporty z serii „Magiczny kwadrant” stanowią podsumowanie badań konkretnego rynku i zawierają szczegółowe zestawienie pozycji rywali rynkowych względem siebie. Udostępniają podsumowania graficzne, a także dogłębne analizy kierunku i dojrzałości rynków oraz działających na nich producentów. Pokazują również, w jakim stopniu dostawcy rozwiązań technicznych radzą sobie z realizacją swoich wizji.

Eric Penisson, dyrektor działu rozwiązań komunikacyjnych w firmie Alcatel-Lucent Enterprise
„Jesteśmy przekonani, że szeroka gama funkcji i opcji komunikacyjnych, a także atrakcyjny całkowity koszt posiadania rozwiązań dla przedsiębiorstw to kilka spośród kluczowych czynników, które pozwalają nam utrzymać pozycję w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant for Corporate Telephony” firmy Gartner.

Z naszych obserwacji wynika, że wraz z pojawieniem się elastyczniejszych modeli świadczenia usług w chmurze coraz więcej decydentów z obszaru IT analizuje potencjalną wartość systemów telefonicznych w chmurze w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. OmniPCX Enterprise to w pełni wirtualne rozwiązanie, które dopasowuje się do każdego scenariusza transformacji, w tym planów wdrożenia chmury prywatnej lub hybrydowej, a przy tym udostępnia narzędzia zwiększające produktywność i pasujące do nowych stylów pracy”.

źródło: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Czym jest VPN?

Wirtualna sieć prywatna, znana powszechnie pod skrótem VPN (Virtual Private Network), to technologia pozwalająca na stworzenie bezpiecznego połączenia przez publiczną sieć, taką jak Internet. Dzięki wirtualnej sieci prywatnej użytkownicy mogą przesyłać dane, zazwyczaj w zaszyfrowanej formie, co zapewnia prywatność i ochronę ich informacji przed nieuprawnionym dostępem trzecich stron. VPN tworzy rodzaj tunelu szyfrującego, który wzmacnia bezpieczeństwo przesyłanych danych, chroniąc je przed podsłuchem czy przechwyceniem w nawet niedostatecznie zabezpieczonych sieciach. czytaj więcej

News Outsourcing IT w Warszawie - wady i zalety

Korzystanie z zewnętrznych usług informatycznych ma wiele korzyści, co przekłada się na rosnącą liczbę małych i średnich przedsiębiorstw decydujących się na rezygnację z zatrudniania informatyków i programistów. Okazuje się, że możliwość korzystania z najnowszych technologii i dostęp do wiedzy wysoko kwalifikowanych ekspertów może być łatwo osiągalna. Należy również podkreślić, że wsparcie IT dla firm to nie tylko redukcja kosztów biznesowych, ale także więcej czasu na rozwijanie innych sektorów przedsiębiorstwa. czytaj więcej

News Kto zyskał a kto stracił na przenoszeniu numerów komórkowych w 2020 roku?

W roku 2020 operatorzy telefonii komórkowej łącznie przenieśli ponad 1,4 miliona numerów telefonicznych pomiędzy swoimi sieciami. Dwóch z wielkiej czwórki w tym procesie jest na plusie, a dwóch na minusie - jeden z nich na poważnym minusie. czytaj więcej