Archiwalne

* Łączymy wszystkich wszędzie – niesłyszący klient skorzysta z usług T-Mobile - operator wprowadza ofertę dla osób niesłyszących

23.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Oferta MIG JUMP! przygotowana w porozumieniu z osobami niesłyszącymi, to odpowiedź na potrzeby ponad 470 tysięcy niesłyszących i 2 milionów niedosłyszących Polaków. T-Mobile we współpracy z Migam.org, działając na rzecz zbliżenia światów osób niesłyszących oraz słyszących, wprowadza dedykowaną ofertę MIG JUMP! Nowa i jedyna taka oferta na rynku jest wynikiem wspólnego dialogu z osobami niesłyszącymi. Celem tej oferty jest ułatwienie codziennej komunikacji.

W ramach dedykowanej oferty MIG JUMP! T-Mobile oferuje aż 25 GB miesięcznego pakietu danych do wykorzystania, co pozwoli osobom niesłyszącym swobodnie korzystać z komunikatorów internetowych oraz aplikacji do wideorozmów bez płacenia za niewykorzystane minuty.

Oferowane w taryfie nowoczesne tablety i telefony z LTE 4G i kamerami umieszczonymi z przodu, dostępne już od 9 zł, zostały wybrane specjalnie pod kątem osób niesłyszących. Abonament w nowej taryfie MIG JUMP! wynosi 79,99 zł miesięcznie (dla klientów T-Mobile 69,99 zł) przy zobowiązaniu na 30 miesięcy.

Nazwa MIG JUMP! jest wynikiem konkursu przeprowadzonego przez T-Mobile oraz Migam.org. wśród osób Głuchych. Nowa taryfa powstała w ramach projektu Odpowiedzialnego Biznesu (eng. Corporate Responsibility) T-Mobile – Łączymy Wszystkich Wszędzie.

Technologia przełamuje bariery

Nowa oferta MIG JUMP! Będzie dostępna także wraz ze specjalną aplikacją Tłumacz Migam – tłumacz języka migowego online, dzięki której osoba niesłysząca może bez przeszkód komunikować się w każdym miejscu z każdym. Tłumacz Migam pomoże nie tylko w korzystaniu z telefonu czy tabletu, ale także ułatwi komunikację we wszystkich salonach T-Mobile i nie tylko – dzięki niemu zakupienie umowy lub załatwienie bieżących spraw jest o wiele prostsze.

- Podstawą każdego społeczeństwa i każdej grupy społecznej jest komunikacja. Jako firmie telekomunikacyjnej zależy nam na budowaniu pomostu komunikacyjnego łączącego wszystkich i wszędzie. Cieszymy się z podjętej współpracy z Migam, rozpoczęliśmy wspólny dialog społeczny, który stał się podstawą do wypracowania rozwiązań odpowiadających na potrzeby osób niesłyszących. To dla nas wielki zaszczyt, że dzięki technologii i naszym możliwościom mogliśmy wyjść im naprzeciw. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Długofalowa współpraca T-Mobile z Migam.org służy przełamywaniu barier komunikacyjnych, na które osoby Głuche i Słabosłyszące, natykają się bardzo często w codziennych sytuacjach, a które można ominąć wykorzystując nowe technologie.

Cieszymy się, że tak duża firma, jaką jest T-Mobile, oferująca usługi, z których korzysta miliony Polaków, zdecydowała się otworzyć na środowisko osób Głuchych i Słabosłyszących. Słowa uznania należą się T-Mobile za to, że zwróciła uwagę na kluczowy aspekt, jakim jest komunikacja. Środowisko Głuchych i Słabosłyszących posługuje się Polskim Językiem Migowym i jeżeli na ulicy spotka się Głuchy ze Słyszącym, to jest to po prostu spotkanie dwóch niezależnych języków. Dodatkowo w obecnych czasach króluje kultura zwana „telefoniczną” Większość spraw najłatwiej i najszybciej można załatwić tylko przez telefon: jak np. wezwanie karetki lub kontakt z infolinią. Osoba z rozumianą wadą słuchu nie ma takiej możliwości i my jako Migam staramy się, żeby ten problem rozwiązać. Tym bardziej cieszymy się, że T-Mobile będzie razem z nami w tym uczestniczył – mówi Sławek Łuczywek, osoba Głucha, Dyrektor Migam.org

Oprócz stworzenia Translatora Migam i dostosowania blisko 140 salonów do potrzeb osób niesłyszących, firmy wspólnie zrealizowały tłumaczenie na język migowy filmu „Wielkie Nadzieje”, który można obejrzeć na kanale Alekino+. Partnerzy wspólnie pracują także nad dostosowaniem stron internetowych T-Mobile wedle wymogów WCAG 2.0 oraz nad szerzeniem świadomości na temat komunikacji z osobami niesłyszącymi i niwelowania barier pomiędzy światem osób słyszących i Głuchych.

Z oferty mogą skorzystać osoby posiadające zaświadczenie o niepełnosprawności. Oferta jest dostępna w salonach T-Mobile.

źródło: T-Mobile

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy

Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Czarny Piątek - Najlepszy czas na firmowe zakupy w T-Mobile

Taka gratka trafia się raz w roku - Czarny Piątek - czyli światowe święto promocji, na którym można ustrzelić wymarzony produkt w zapierającej dech w piersiach cenie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchomił pierwsze stacje obsługujące sieć Narrow Band IoT

Stacje bazowe z sygnałem NB IoT zostały uruchomione w Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwają przygotowania do budowy kolejnych w innych częściach Polski oraz masowego uruchamiania sieci NB IoT na terenie całego kraju w 2018 roku. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend - Specjalne promocje na Czarny Piątek

Najbardziej wyczekiwany piątek w roku, czyli słynny Czarny Piątek, już za pasem. 24. listopada na całym świecie kolejki łowców okazji utworzą się na długo przed otwarciem sklepów. Także T‑Mobile przygotował okazjonalne promocje, w tym, m.in., specjalne ceny na smartfony Huawei i Samsung oraz laptopy ASUS. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: Znaczenie bezpieczeństwa danych w firmie - wyniki badania rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce 2017

Co czwarta firma w Polsce nadal nie wie, jakie zmiany będzie musiała wdrożyć w związku z wejściem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR) w maju 2018 roku. Blisko połowa przedsiębiorstw nie zarejestrowało żadnego cyberataku na swoje zasoby. W przypadku odnotowanych zdarzeń firmy najczęściej wskazywały na cyberataki z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Wynika z raportu podsumowującego Badanie Rynku Cyberbezpieczeństwa w Polsce w Dużych i Średnich firmach przygotowanego na zlecenie T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: prezent dla siebie i bliskiej osoby za jednym zamachem

Od jutra, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej

News Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników: czytaj więcej

T-Mobile Bezpieczne i szybkie logowanie z Mobile Connect w T-Mobile

T‑Mobile uruchomił Mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów. T‑Mobile jest pierwszym w Polsce Operatorem, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie. czytaj więcej

T-Mobile LTE w 9950. stacjach bazowych T-Mobile na koniec paźdzernika 2017

Rozbudowa sieci LTE jest jednym z priorytetów T‑Mobile na rok 2017. Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. Już 3400 z nich obsługuje również technologię Carrier Aggregation pozwalającą na osiąganie wyższych prędkości przesyłania danych i oferujących większą pojemność sieci. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend! Specjalne promocje na Czarny Piątek – ciąg dalszy

Black Friday i Cyber Monday rozgościły się na dobre. Operator przygotował przeceny popularnych smartfonów, nowoczesnych laptopów oraz rabaty do abonamentów. Dodatkowo teraz, w ramach specjalnej oferty, łowcy okazji będą mogli upolować fantastyczne zestawy smartfonów i akcesoriów marki Samsung w bardzo okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Czarny Piątek - Najlepszy czas na firmowe zakupy w T-Mobile

Taka gratka trafia się raz w roku - Czarny Piątek - czyli światowe święto promocji, na którym można ustrzelić wymarzony produkt w zapierającej dech w piersiach cenie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile uruchomił pierwsze stacje obsługujące sieć Narrow Band IoT

Stacje bazowe z sygnałem NB IoT zostały uruchomione w Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwają przygotowania do budowy kolejnych w innych częściach Polski oraz masowego uruchamiania sieci NB IoT na terenie całego kraju w 2018 roku. czytaj więcej

T-Mobile W T‑Mobile piątek trwa cały weekend - Specjalne promocje na Czarny Piątek

Najbardziej wyczekiwany piątek w roku, czyli słynny Czarny Piątek, już za pasem. 24. listopada na całym świecie kolejki łowców okazji utworzą się na długo przed otwarciem sklepów. Także T‑Mobile przygotował okazjonalne promocje, w tym, m.in., specjalne ceny na smartfony Huawei i Samsung oraz laptopy ASUS. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: Znaczenie bezpieczeństwa danych w firmie - wyniki badania rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce 2017

Co czwarta firma w Polsce nadal nie wie, jakie zmiany będzie musiała wdrożyć w związku z wejściem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (GDPR) w maju 2018 roku. Blisko połowa przedsiębiorstw nie zarejestrowało żadnego cyberataku na swoje zasoby. W przypadku odnotowanych zdarzeń firmy najczęściej wskazywały na cyberataki z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Wynika z raportu podsumowującego Badanie Rynku Cyberbezpieczeństwa w Polsce w Dużych i Średnich firmach przygotowanego na zlecenie T‑Mobile. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: prezent dla siebie i bliskiej osoby za jednym zamachem

Od jutra, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T‑Mobile Polska po trzecim kwartale 2017 roku

W trzecim kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 56 tysięcy. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku liczba abonentów Spółki zwiększyła się o 256 tysięcy. W trzecim kwartale br. T‑Mobile uzyskał najlepszy w swojej historii bilans przenoszalności numerów komórkowych wyprzedzając wszystkich głównych konkurentów. Rośnie sieć sprzedaży i zespół obsługujący klientów T‑Mobile Polska. A dzięki realizowanym inwestycjom w infrastrukturę liczba stacji bazowych obsługujących LTE wzrosła do blisko 10 tysięcy, a prędkość maksymalna przesyłanych danych do 395 Mb/s. czytaj więcej

News Szybciej, prościej, łatwiej połączysz się z konsultantem T‑Mobile

Od miesięcy intensywnie pracujemy nad zwiększeniem zadowolenia klientów z naszej obsługi telefonicznej i z prawdziwą przyjemnością notujemy poprawę kilku kluczowych wskaźników: czytaj więcej

T-Mobile Bezpieczne i szybkie logowanie z Mobile Connect w T-Mobile

T‑Mobile uruchomił Mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów. T‑Mobile jest pierwszym w Polsce Operatorem, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie. czytaj więcej

T-Mobile LTE w 9950. stacjach bazowych T-Mobile na koniec paźdzernika 2017

Rozbudowa sieci LTE jest jednym z priorytetów T‑Mobile na rok 2017. Na koniec października 2017 roku 9950 stacji bazowych obsługiwało technologię LTE. Już 3400 z nich obsługuje również technologię Carrier Aggregation pozwalającą na osiąganie wyższych prędkości przesyłania danych i oferujących większą pojemność sieci. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Biznes w internecie

Trudno sobie wyobrazić w obecnych czasach jakikolwiek biznes na szeroką skalę pozbawiony profesjonalnej strony internetowej. Sieć jest naturalnym środowiskiem, dzięki któremu możemy dotrzeć z naszymi produktami i ideami do każdego zakątka kuli ziemskiej, a to z kolei może wygenerować potencjalnie wielkie zyski. Na taką ofensywę warto udać się z profesjonalnie przygotowaną, intrygującą stroną internetową. Zobacz:

- Wypływamy na szersze wody
- Kompleksowe propozycje
- Wygodne rozwiązania czytaj więcej