+ Rusza Strefa T-Mobile w Player.pl – efekt strategicznej współpracy T-Mobile Polska S.A. i TVN S.A.
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T-Mobile Polska, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku oraz TVN S.A., wiodący komercyjny nadawca telewizji w Polsce, uruchamiają przeznaczony dla klientów T-Mobile nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) Strefę T-Mobile na należącej do TVN platformie VOD Player.pl. Serwis dostępny będzie od 3 grudnia br. dla wszystkich obecnych i nowych klientów T-Mobile w ramach trzech pakietów do wyboru. Strefa T-Mobile w Player.pl jest efektem podpisanego w październiku strategicznego porozumienia między obiema firmami.
Strategiczne porozumienie T-Mobile Polska i TVN S.A. zawarto w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków dostępem do wysokiej jakości rozrywki dostosowanej do ich potrzeb – wszędzie tam i zawsze kiedy tego potrzebują. Połączenie wysokiej jakości treści dostarczanych przez TVN z infrastrukturą gwarantowaną przez najlepszą w Polsce sieć telekomunikacyjną należącą do T-Mobile otwiera szeroki dostęp do świata mobilnej rozrywki. Uruchomiona w wyniku porozumienia usługa Strefa T-Mobile dostępna będzie na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows Phone, można z niej będzie korzystać poprzez przeglądarkę internetową na komputerach osobistych.
Strefa T-Mobile, działająca w ramach usługi Player, zapewnia dostęp na żywo do flagowych programów TVN (m.in. „Mam Talent!”, „MasterChef”, „Dzień Dobry TVN”), możliwość oglądania wybranych, najbardziej atrakcyjnych polskich i zagranicznych filmów fabularnych - od najpopularniejszych filmów i seriali z Hollywood po nagradzane produkcje polskie – a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo (m.in. TVN24, TVN Turbo i TVN Style). Dzięki usłudze Multiscreening klienci, posiadając jedno konto, będą mogli korzystać z usługi na wszystkich swoich urządzeniach mobilnych: laptopach, tabletach i smartfonach.
Obecni i nowi klienci T-Mobile będą mogli wybrać jeden z trzech pakietów: pakiet podstawowy Start, pakiet Kids dla najmłodszych odbiorców oraz przeznaczony dla najbardziej wymagającego odbiorcy Pakiet Multi.
„T-Mobile towarzyszy swoim klientom w najważniejszych obszarach ich życia. Nie tylko ułatwiamy komunikację ale też pomagamy w zarządzaniu finansami w ramach naszych usług bankowych czy zarządzaniu flotą samochodów. Teraz wraz z TVN otwieramy drzwi do mobilnej rozrywki wszędzie tam i zawsze kiedy klienci potrzebują i to w najlepszej propozycji na rynku” – powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny. „Ponieważ uważnie śledzimy światowe trendy, analizujemy sygnały zmian w przyzwyczajeniach klientów i wsłuchujemy się w ich potrzeby, jesteśmy w stanie oferować najlepsze na rynku, innowacyjne rozwiązania. Połączenie kompetencji T-Mobile i TVN, czyli najlepszej sieci i bogatej biblioteki kontentowej to doskonała odpowiedź na potrzeby polskich konsumentów. Już od 3 grudnia usługa dostępna będzie dla wszystkich.” - dodał Bors.
Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A. powiedział: „TVN jest już liderem oglądalności telewizyjnej, a obecnie wzmacniamy naszą wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku wideo na żądanie. Nawiązanie współpracy z T-Mobile jest naturalnym krokiem w naszej strategii mobilnej, która stanowi odpowiedź na gwałtowne zmiany zachodzące w sposobie konsumpcji treści telewizyjnych. W ramach partnerstwa łączymy świetne rozwiązania technologiczne i obsługę klientów po stronie T-Mobile z doświadczeniem TVN w obszarze newsów i treści rozrywkowych.”
Strefa T-Mobile w Player.pl bazuje na modelu miesięcznej subskrypcji, dzięki czemu klienci w każdej chwili mogą zdecydować o zakupie bądź rezygnacji z pakietu. Klienci T-Mobile mogą wypróbować przez miesiąc pakiet Multi bez żadnych opłat.
Pakiety umożliwiające dostęp do Strefy T-Mobile
Pakiet Start
W ramach pakietu podstawowego START, który będzie domyślnie aktywowany wszystkim nowym i przedłużającym umowę klientom T-Mobile, znajdą się 3 kanały na żywo (TVN Biznes i Świat, TVN Style oraz TVN Turbo), 10 odcinków wybranych bajek i pierwsze odcinki wybranych seriali, a także wybrane filmy.
Pakiet Kids
Pakiet Kids, w ramach którego oprócz trzech kanałów na żywo (TVN Biznes i Świat, TVN Style oraz TVN Turbo) znajdzie się ponad 400 odcinków popularnych i lubianych przez dzieci kreskówek, takich jak: „Świnka Peppa”, „Kucyki Pony”, „Baranek Shaun”, „Lego Ninjago”, „Pszczółka Maja” czy „Chuck i przyjaciele”. Kreskówki zostały starannie dobrane pod kątem dostosowania treści do najmłodszych widzów. Dodatkowo w ramach pakietu Kids nie są emitowane reklamy, opiekunowie mogą być więc całkowicie spokojni o bezpieczeństwo swoich podopiecznych. W pakiet Kids wliczono 5 godzin bezpłatnego transferu w T-Mobile. Jego cena wynosi 4,99 zł miesięcznie.
Pakiet Multi
Zawiera 16 kanałów tv na żywo w tym kanały z portfolio TVN (TVN24, TVN Biznes i Świat, TVN Turbo, TVN Style) kanały z rodziny AXN, KinoPolska i Filmbox. Dodatkowo biblioteka ponad 130 przebojów filmowych (takich jak „O północy w Paryżu”, „Jak zostać królem”, „Ciekawy przypadek Benjamina Buttona” czy „Dyktator”) z comiesięczną premierą prosto z kina (wśród pierwszych premier „Zacznijmy od nowa”, „Dawca Pamięci”, „Sin City 2: Damulka warta grzechu”, „Magia w blasku księżyca”). Każdego miesiąca biblioteka będzie rozszerzana o co najmniej 10 dodatkowych tytułów. W ramach pakietu użytkownik otrzyma dostęp do hitów serialowych, np. „House of Cards”, „Blacklist” („Czarna lista”), „Partnerki”, „The Bridge”, „Demony Da Vinci” czy nominowanego do nagrody Emmy, dostępnego w Polsce po raz pierwszy – „The 100”. A już wkrótce kolejne seriale, w tym m.in. wszystkie sezony „The Walking Dead”. Ofertę serialową uzupełniają pozycje, które zyskały już miano kultowych, np.: „Dwóch i Pół” czy „Przyjaciele” oraz wszystkie seriale TVN. W strefie T-Mobile transmitowane będą także najbardziej popularne show TVN („MasterChef”, „Ugotowani”, „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Mam Talent!” i inne). Pierwszy raz w historii będzie je można oglądać na smartfonach na żywo, równolegle z ich telewizyjną emisją.
Transmisja danych na potrzeby pakietu jest nielimitowana a miesięczna opłata za pakiet wynosi 14,99 zł.
źródło: T-Mobile
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej