+ Rusza Strefa T-Mobile w Player.pl – efekt strategicznej współpracy T-Mobile Polska S.A. i TVN S.A.
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T-Mobile Polska, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na polskim rynku oraz TVN S.A., wiodący komercyjny nadawca telewizji w Polsce, uruchamiają przeznaczony dla klientów T-Mobile nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) Strefę T-Mobile na należącej do TVN platformie VOD Player.pl. Serwis dostępny będzie od 3 grudnia br. dla wszystkich obecnych i nowych klientów T-Mobile w ramach trzech pakietów do wyboru. Strefa T-Mobile w Player.pl jest efektem podpisanego w październiku strategicznego porozumienia między obiema firmami.
Strategiczne porozumienie T-Mobile Polska i TVN S.A. zawarto w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków dostępem do wysokiej jakości rozrywki dostosowanej do ich potrzeb – wszędzie tam i zawsze kiedy tego potrzebują. Połączenie wysokiej jakości treści dostarczanych przez TVN z infrastrukturą gwarantowaną przez najlepszą w Polsce sieć telekomunikacyjną należącą do T-Mobile otwiera szeroki dostęp do świata mobilnej rozrywki. Uruchomiona w wyniku porozumienia usługa Strefa T-Mobile dostępna będzie na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows Phone, można z niej będzie korzystać poprzez przeglądarkę internetową na komputerach osobistych.
Strefa T-Mobile, działająca w ramach usługi Player, zapewnia dostęp na żywo do flagowych programów TVN (m.in. „Mam Talent!”, „MasterChef”, „Dzień Dobry TVN”), możliwość oglądania wybranych, najbardziej atrakcyjnych polskich i zagranicznych filmów fabularnych - od najpopularniejszych filmów i seriali z Hollywood po nagradzane produkcje polskie – a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo (m.in. TVN24, TVN Turbo i TVN Style). Dzięki usłudze Multiscreening klienci, posiadając jedno konto, będą mogli korzystać z usługi na wszystkich swoich urządzeniach mobilnych: laptopach, tabletach i smartfonach.
Obecni i nowi klienci T-Mobile będą mogli wybrać jeden z trzech pakietów: pakiet podstawowy Start, pakiet Kids dla najmłodszych odbiorców oraz przeznaczony dla najbardziej wymagającego odbiorcy Pakiet Multi.
„T-Mobile towarzyszy swoim klientom w najważniejszych obszarach ich życia. Nie tylko ułatwiamy komunikację ale też pomagamy w zarządzaniu finansami w ramach naszych usług bankowych czy zarządzaniu flotą samochodów. Teraz wraz z TVN otwieramy drzwi do mobilnej rozrywki wszędzie tam i zawsze kiedy klienci potrzebują i to w najlepszej propozycji na rynku” – powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny. „Ponieważ uważnie śledzimy światowe trendy, analizujemy sygnały zmian w przyzwyczajeniach klientów i wsłuchujemy się w ich potrzeby, jesteśmy w stanie oferować najlepsze na rynku, innowacyjne rozwiązania. Połączenie kompetencji T-Mobile i TVN, czyli najlepszej sieci i bogatej biblioteki kontentowej to doskonała odpowiedź na potrzeby polskich konsumentów. Już od 3 grudnia usługa dostępna będzie dla wszystkich.” - dodał Bors.
Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A. powiedział: „TVN jest już liderem oglądalności telewizyjnej, a obecnie wzmacniamy naszą wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku wideo na żądanie. Nawiązanie współpracy z T-Mobile jest naturalnym krokiem w naszej strategii mobilnej, która stanowi odpowiedź na gwałtowne zmiany zachodzące w sposobie konsumpcji treści telewizyjnych. W ramach partnerstwa łączymy świetne rozwiązania technologiczne i obsługę klientów po stronie T-Mobile z doświadczeniem TVN w obszarze newsów i treści rozrywkowych.”
Strefa T-Mobile w Player.pl bazuje na modelu miesięcznej subskrypcji, dzięki czemu klienci w każdej chwili mogą zdecydować o zakupie bądź rezygnacji z pakietu. Klienci T-Mobile mogą wypróbować przez miesiąc pakiet Multi bez żadnych opłat.
Pakiety umożliwiające dostęp do Strefy T-Mobile
Pakiet Start
W ramach pakietu podstawowego START, który będzie domyślnie aktywowany wszystkim nowym i przedłużającym umowę klientom T-Mobile, znajdą się 3 kanały na żywo (TVN Biznes i Świat, TVN Style oraz TVN Turbo), 10 odcinków wybranych bajek i pierwsze odcinki wybranych seriali, a także wybrane filmy.
Pakiet Kids
Pakiet Kids, w ramach którego oprócz trzech kanałów na żywo (TVN Biznes i Świat, TVN Style oraz TVN Turbo) znajdzie się ponad 400 odcinków popularnych i lubianych przez dzieci kreskówek, takich jak: „Świnka Peppa”, „Kucyki Pony”, „Baranek Shaun”, „Lego Ninjago”, „Pszczółka Maja” czy „Chuck i przyjaciele”. Kreskówki zostały starannie dobrane pod kątem dostosowania treści do najmłodszych widzów. Dodatkowo w ramach pakietu Kids nie są emitowane reklamy, opiekunowie mogą być więc całkowicie spokojni o bezpieczeństwo swoich podopiecznych. W pakiet Kids wliczono 5 godzin bezpłatnego transferu w T-Mobile. Jego cena wynosi 4,99 zł miesięcznie.
Pakiet Multi
Zawiera 16 kanałów tv na żywo w tym kanały z portfolio TVN (TVN24, TVN Biznes i Świat, TVN Turbo, TVN Style) kanały z rodziny AXN, KinoPolska i Filmbox. Dodatkowo biblioteka ponad 130 przebojów filmowych (takich jak „O północy w Paryżu”, „Jak zostać królem”, „Ciekawy przypadek Benjamina Buttona” czy „Dyktator”) z comiesięczną premierą prosto z kina (wśród pierwszych premier „Zacznijmy od nowa”, „Dawca Pamięci”, „Sin City 2: Damulka warta grzechu”, „Magia w blasku księżyca”). Każdego miesiąca biblioteka będzie rozszerzana o co najmniej 10 dodatkowych tytułów. W ramach pakietu użytkownik otrzyma dostęp do hitów serialowych, np. „House of Cards”, „Blacklist” („Czarna lista”), „Partnerki”, „The Bridge”, „Demony Da Vinci” czy nominowanego do nagrody Emmy, dostępnego w Polsce po raz pierwszy – „The 100”. A już wkrótce kolejne seriale, w tym m.in. wszystkie sezony „The Walking Dead”. Ofertę serialową uzupełniają pozycje, które zyskały już miano kultowych, np.: „Dwóch i Pół” czy „Przyjaciele” oraz wszystkie seriale TVN. W strefie T-Mobile transmitowane będą także najbardziej popularne show TVN („MasterChef”, „Ugotowani”, „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Mam Talent!” i inne). Pierwszy raz w historii będzie je można oglądać na smartfonach na żywo, równolegle z ich telewizyjną emisją.
Transmisja danych na potrzeby pakietu jest nielimitowana a miesięczna opłata za pakiet wynosi 14,99 zł.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej