* Sony RX100 IV i RX10 II — profesjonalny standard w aparatach z cenionej serii Cyber-shot RX
Nowe modele RX100 IV oraz RX10 II o dużej krotności zoomu wyposażone w pierwszy na świecie przetwornik obrazu stacked CMOS typu 1,0" z pamięcią DRAM, funkcję rejestracji obrazu do wyświetlenia w zwolnionym tempie (40x), tryb zapisu obrazu filmowego 4K i szybką migawkę zapobiegającą zniekształceniom.
Firma Sony wprowadza dwa najbardziej zaawansowane i uniwersalne modele swoich aparatów Cyber-shot: kompaktowy RX100 IV (DSC‑RX100M4) i RX10 II z dużym zoomem (DSC-RX10M2).
W obu nowych modelach zastosowano pierwszy na świecie przetwornik obrazu stacked CMOS Exmor RS[i], który cechuje się większą powierzchnią aktywną fotodetektora. Jest on wyposażony w zaawansowany system przetwarzania sygnału i układ pamięci DRAM. Połączenie tych dwóch rozwiązań przeszło pięciokrotnie przyspiesza odczyt danych o obrazie[ii] i pozwala na wykorzystanie funkcji, które wcześniej występowały tylko w nielicznych profesjonalnych kamerach wideo. Do tych imponujących możliwości należy nagrywanie obrazu filmowego przeznaczonego do wyświetlenia w maksymalnie 40-krotnie zwolnionym tempie — czyli rejestracja do 1000 kl./s.[iii] [iv] — jak również wyjątkowo szybka (do 1/32 000 s), zapobiegającą zniekształceniom migawka, zapis filmu 4K o wysokiej rozdzielczości[v] itp.
Nagrywanie obrazu do wyświetlenia w silnie zwolnionym tempie — maksymalnie 40x
Nowe modele RX100 IV i RX10 II jako pierwsze konsumenckie aparaty Sony dają możliwość nagrywania filmu do wyświetlenia w silnie zwolnionym tempie — do 40x w porównaniu ze standardową szybkością. Umożliwiają przez to uchwycenie ulotnych momentów akcji i ich powtarzanie z niewiarygodną szczegółowością, rozdzielczością i wyrazistością.
Przed nagrywaniem obrazu użytkownik może wybrać żądane tempo rejestracji (1000, 500 lub 250 kl./s) oraz format zapisu 50p bądź 25p[vi]iii, iv. Pozwala to dostosować nagranie do szybkości ruchu obiektu. Sam przycisk nagrywania może działać w dwóch trybach: zwyczajnie rozpoczynać zapis lub umożliwiać zapis filmu zarejestrowanego do momentu naciśnięcia przycisku. W tym drugim trybie nagrywanie może się rozpoczynać na 2–4 sekundy przed naciśnięciem. Pozwala to uchwycić decydujący moment ze znacznie większą dokładnością. Warto nadmienić, że odtwarzanie dwusekundowego materiału zarejestrowanego w formacie 25p przy 1000 kl./s zajmie około 80 sekund.
Szybka migawka, duża szybkość zdjęć seryjnych
Imponująca szybkość i wydajność przetwornika CMOS Exmor RS typu 1,0" z własną pamięcią DRAM zapewnia wyjątkowo efektywne działanie aparatów RX100 IV i RX10 II przy rejestracji szybko poruszających się obiektów.
Model RX100 IV pozwala przez dłuższy czas wykonywać zdjęcia seryjne w tempie do 16 kl./s, a model RX10 II — do 14 kl./s.
Bardzo duża szybkość odczytu danych z matrycy pozwala na wykorzystanie szybkiej, zapobiegającej zniekształceniom migawki o minimalnym czasie 1/32 000 s. Umożliwia ona rejestrację ostrego, idealnie wyraźnego obrazu przy szeroko otwartej przysłonie i jasności do 19 EV[vii]. Migawka ta ogranicza również efekt „przekrzywienia” powstający przy rejestracji ruchomych obiektów. W rezultacie piękny, ostry obraz obiektu i miękko rozmyte tło uzyskuje się nawet w najtrudniejszym, bardzo silnym oświetleniu.
Bezpośrednie nagrywanie filmów w formacie 4K
Nowe modele RX100 IV i RX10 II są pierwszymi aparatami Cyber-shot, które pozwalają na zapis obrazu filmowego 4K (QFHD 3840x2160)v. Oba urządzenia wykorzystują do odczytu wszystkie piksele bez łączenia ich w grupy. Dzięki temu wszystkie, najdrobniejsze nawet szczegóły obrazu 4K są rejestrowane przy minimalnym poziomie mory i bez postrzępienia krawędzi. Wysoką jakość nagrania zapewnia kodek XAVC S. Zapisuje on obraz 4K przy przepływności 100 Mb/s, a obraz Full HD przy 50 Mb/sv.
Dwa modele nieznacznie różnią się możliwościami rejestracji obrazu 4K. Aparat RX10 II jest bardziej zbliżony do urządzeń profesjonalnych i pozwala nagrywać film 4K przez dłuższy czas (w Europie do 29 minut). W przypadku nieco prostszego i tańszego modelu RX100 IV maksymalna długość ujęcia 4K to mniej więcej 5 minut. Wśród innych profesjonalnych funkcji filmowych warto wymienić profile obrazu, krzywą gamma S-Log2 i przestrzeń barw S‑Gamut.
Do zaawansowanych funkcji obu modeli należy tryb zapisu filmu w dwóch formatach oraz możliwość wykonywania 16,8-megapikselowych fotografii bez przerywania zapisu filmu 4K — wystarcza do tego naciśnięcie jednego przycisku.
Uniwersalna konstrukcja i szybki system AF
Nowy aparat RX100 IV jest utrzymany w kompaktowej, kieszonkowej stylistyce rodziny RX100. Jest wyposażony w obiektyw ZEISS® Vario-Sonnar T*, którego zakres ogniskowych wynosi 24–70 mm (w przeliczeniu na format małoobrazkowy) przy jasności od F1,8 do F2,8. Nowy RX10 II wygląda tak samo jak jego poprzednik RX10 i zawiera obiektyw ZEISS® Vario-Sonnar T* 24–200 mm (w przeliczeniu na format małoobrazkowy) F2,8.
Użytkownicy obu aparatów mają do dyspozycji nowy, kontrastowy wizjer XGA OLED Tru-Finder™ o rozdzielczości około 2,35 mln punktów, który umożliwia wierny podgląd rejestrowanego lub odtwarzanego obrazu. Wizjer modelu RX100 IV jest wysuwany i pokryty powłoką ZEISS® T*, tak samo jak w zeszłorocznym modelu RX100 III.
Oba nowe aparaty zostały wyposażone w zmodernizowaną wersję szybkiego, inteligentnego systemu AF opartego na detekcji fazy, który ustawia ostrość w ciągu zaledwie 0,09 sekundy[viii]. Firmowy algorytm AF Sony umożliwia wykrywanie ostrości i nastawianie jej na obiekt przez proste wciśnięcie do połowy spustu migawki. Cały proces działa o wiele efektywniej niż w poprzednich modelach. Nowe produkty są także wyposażone w technologie Wi-Fi® i NFC™. Pozwalają także korzystać ze stale powiększającej się oferty aplikacji z serwisu PlayMemories Camera Applications. Więcej informacji na www.sony.net/pmca.
Nowe modele są wyposażone w różne personalizowane pokrętła i przyciski, co pozwala użytkownikowi na ich dostosowanie do indywidualnego stylu pracy. Aparat RX10 II jest ponadto zabezpieczony przed pyłem i wilgocią.
Razem z nowymi aparatami wprowadzono także stylową torbę LCS-RXG. Jest ona wykonana z wysokogatunkowej, naturalnej skóry i dostępna w dwóch kolorach: brązowym i czarnym. Idealne pasuje do atrakcyjnie wyglądających aparatów z serii RX100, w tym nowego modelu RX100 IV.
Dostawy modeli RX100 IV i RX10 II do Europy rozpoczną się latem 2015 r. Aparat RX100 IV będzie kosztował około 1150 euro, a RX10 II około 1600 euro.
[i] Pierwszy na świecie przetwornik obrazu typu 1,0" wyposażony we własną pamięć, stan z dnia publikacji, badanie Sony.
[ii] W porównaniu z poprzednimi modelami RX100 III i RX10. Na podstawie symulacji analogicznej migawki elektronicznej o czasie otwarcia do 1/32 000 s połączonej z przetwornikiem CMOS Exmor R modelu RX10 lub RX100 III.
[iii] Przy nagrywaniu obrazu do odtworzenia w zwolnionym tempie nie można nagrywać dźwięku. Wymagana jest karta pamięci SDXC klasy 10 lub wyższej.
[iv] W systemie PAL. Przełączanie trybów PAL/NTSC umożliwia system menu.
[v] Do nagrywania w formacie XAVC S wymagana jest karta pamięci SDXC klasy 10 lub wyższej. Do nagrywania przy 100 Mb/s wymagana jest klasa szybkość UHS 3.
[vi] 960 kl./s, 480 kl./s i 240 kl./s przy 60p, 30p i 24p w trybie NTSC
[vii] Z użyciem wbudowanego filtra ND
[viii] Pomiar wewnętrzny z użyciem modelu RX10 II, norma Camera & Imaging Products Association, przy 8,8 mm (szeroki kąt), EV 7,0, automatyce programowej, szerokiej strefie AF, w trybie NTSC.
Główne dane techniczne
Nazwa modelu | RX100 IV (DSC-RX100M4) | RX10 II (DSC-RX10M2) | |
Przetwornik obrazu | Przetwornik obrazu | Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2 | Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2 |
Liczba pikseli (efektywna) | Około 20,1 megapiksela | Około 20,2 megapiksela | |
Obiektyw | Typ obiektywu | Obiektyw ZEISS® Vario-Sonnar T* złożony z 10 elementów w 9 grupach (9 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA) | Obiektyw ZEISS® Vario-Sonnar T* złożony z 14 elementów w 11 grupach (7 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA) |
Wartość F (maksymalna przysłona) | F1,8 (szeroki kąt) – 2,8 (teleobiektyw) | F2,8 w całym zakresie ogniskowych | |
Typ przysłony | Przysłona 7-listkowa | Przysłona 7-listkowa | |
Filtr ND | Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony | Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony | |
Ogniskowa (f = ) *W przeliczeniu na format 35 mm | f = 8,8–25,7 mm (f = 24–70 mm) | f = 8,8–73,3 mm (f = 24–200 mm) | |
Ogniskowa (f = ) w trybie HFR*W przeliczeniu na format 35 mm | [960 kl./s] f = 42–118 mm (priorytet jakości), f = 60–170 mm (priorytet czasu zdjęć) [480 kl./s] f = 28–80 mm (priorytet jakości), f = 42–118 mm (priorytet czasu zdjęć) [240 kl./s] f = 26–75 mm (priorytet jakości), f = 28–80 mm (priorytet czasu zdjęć) | [960 kl./s] f = 41–330 mm (priorytet jakości), f = 59–460 mm (priorytet czasu zdjęć) [480 kl./s] f = 28–233 mm (priorytet jakości), f = 41–330 mm (priorytet czasu zdjęć) [240 kl./s] f = 26–212 mm (priorytet jakości), f = 28–233 mm (priorytet czasu zdjęć) | |
Zoom optyczny | 2,9x | 8,3x | |
Format zapisu | Fotografie | JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3) | JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3) |
Filmy | XAVC S 4K, XAVC S HD, zgodność z formatem AVCHD 2.0, MP4 | XAVC S 4K, XAVC S HD, zgodność z formatem AVCHD 2.0, MP4 | |
Funkcje dotyczące filmu | Profile obrazu | Profil obrazu (wyłączony / 1–7, poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2), gamma czerni, Knee (zagięcie charakterystyki), tryb koloru, nasycenie, ogólna kolorystyka, głębia koloru, szczegół, kopiowanie, zerowanie) | Profil obrazu (wyłączony / 1–7, poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2), gamma czerni, Knee (zagięcie charakterystyki), tryb koloru, nasycenie, ogólna kolorystyka, głębia koloru, szczegół, kopiowanie, zerowanie) |
Inne | Kod czasowy/bity użytkownika, sterowanie zapisem, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, zapis filmu w dwóch formatach, wstawianie znaczników | Kod czasowy/bity użytkownika, sterowanie zapisem, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, zapis filmu w dwóch formatach, wstawianie znaczników | |
Wyjście „czystego” sygnału HDMI | 3840 x 2160 (30p (25p) / 24p) / 1920×1080 (60p (50p) /60i (50i) / 24p) | 3840 x 2160 (30p (25p) / 24p) / 1920×1080 (60p (50p) /60i (50i) / 24p) | |
YCbCr 4:2:2 8 bitów/RGB 8 bitów | YCbCr 4:2:2 8 bitów/RGB 8 bitów | ||
Nośnik | Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2)*1, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I), karta pamięci microSD*1, karta pamięci microSDHC*1, karta pamięci microSDXC*1 | Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2)*1, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I), karta pamięci microSD*1, karta pamięci microSDHC*1, karta pamięci microSDXC*1 | |
System nastawiania ostrości | Tryb ostrości | Pojedynczy AF, ciągły AF, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny | Pojedynczy AF, ciągły AF, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny |
Strefa wyznaczania ostrości | Szeroka, punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży), rozszerzana punktowa z wyborem czujnika, śledzenie ostrości (szerokie, środek, punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży), rozszerzane punktowe z wyborem czujnika) | Szeroka, punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży), rozszerzana punktowa z wyborem czujnika, śledzenie ostrości (szerokie, środek, punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży), rozszerzane punktowe z wyborem czujnika) | |
Sterowanie ekspozycją | Czułość ISO(Zalecany wskaźnik naświetlenia) | Fotografie: ISO 125–12 800 (z rozszerzeniem do ISO 80/100), automatyczna (ISO 125–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy)Wieloklatkowa redukcja szumów: ISO 200–25 600*2, automatyczna (ISO 125–12 800)Filmy: odpowiednik ISO 125–12 800, automatyczna (ISO 125–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) | Fotografie: ISO 100–12 800 (z rozszerzeniem do ISO 64/80), automatyczna (ISO 100–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) Wieloklatkowa redukcja szumów: ISO 100–25 600*2, automatyczna (ISO 100–12 800)Filmy: odpowiednik ISO 100–12 800, automatyczna (ISO 100–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) |
Migawka | Czas otwarcia migawki | Inteligentna automatyka (1/2000–4 s), automatyka programowa (1/2000–30 s), ręczny (1/2000–30 s i B), preselekcja przysłony (1/2000–30 s), preselekcja czasu migawki (1/2000–30 s) | Inteligentna automatyka (1/3200*–4 s), automatyka programowa (1/3200*–30 s), ręczna ekspozycja (1/3200*–30 s i B), preselekcja przysłony (1/3200*–30 s), preselekcja czasu migawki (1/3200*–30 s)Przy wartości przysłony F8 lub większej. Najkrótszy czas przy F2,8 to 1/1600 s. |
Migawka elektroniczna | Inteligentna automatyka (1/32 000–4 s), automatyka programowa (1/32 000–30 s), ręczny (1/32 000–30 s i B), preselekcja przysłony (1/32 000–30 s), preselekcja czasu migawki (1/32 000–30 s) | Inteligentna automatyka (1/32 000–4 s), automatyka programowa (1/32 000–30 s), ręczny (1/32 000–30 s i B), preselekcja przysłony (1/32 000–30 s), preselekcja czasu migawki (1/32 000–30 s) | |
Stabilizator obrazu SteadyShot | Fotografie: Optical SteadyShot Filmy: Optical SteadyShot z trybem aktywnym (inteligentny tryb aktywny; optyczny z kompensacją elektroniczną, kompensacja przechyłu) | Fotografie: Optical SteadyShot Filmy: Optical SteadyShot z trybem aktywnym (inteligentny tryb aktywny; optyczny z kompensacją elektroniczną, kompensacja przechyłu) | |
Tryby zapisu | Szybkość zdjęć seryjnych*3 | Tryb ciągły z priorytetem szybkości: maks. około 16 kl./s, tryb ciągły: maks. około 5 kl./s | Tryb ciągły z priorytetem szybkości: maks. około 14 kl./s, tryb ciągły: maks. około 5 kl./s |
Liczba rejestrowanych klatek (w przybliżeniu) w trybie zdjęć seryjnych*3 | JPEG L Extra Fine: 43 klatki, JPEG L Fine: 44 klatki, JPEG L Standard: 48 klatek, RAW: 27 klatek, RAW & JPEG: 25 klatek | JPEG L Extra Fine: 43 klatki, JPEG L Fine: 46 klatek, JPEG L Standard: 46 klatek, RAW: 27 klatek, RAW & JPEG: 26 klatek | |
Wizjer | Typ | Wizjer elektroniczny (XGA OLED Tru-Finder) | Wizjer elektroniczny (XGA OLED Tru-Finder) |
Całkowita liczba punktów | 2 359 296 punktów | 2 359 296 punktów | |
Pokrycie kadru | 100% | 100% | |
Powiększenie | Około 0,59x, obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1 (dioptria) | Około 0,70x, obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1 (dioptria) | |
Ekran LCD | Typ | 7,5 cm (3,0"), TFT | 7,5 cm (3,0"), TFT |
Całkowita liczba punktów | 1 228 800 punktów | 1 228 800 punktów | |
Regulacja kąta | Maksymalnie około 180° w górę, około 45° w dół | Maksymalnie około 107° w górę, około 42° w dół | |
Dźwięk | Mikrofon | Wbudowany mikrofon stereofoniczny | Wbudowany mikrofon stereofoniczny |
Głośnik | Wbudowany, monofoniczny | Wbudowany, monofoniczny | |
Łącza | Złącze HDMI® micro (typu D), Złącze Multi Terminal/Micro USB | Stopka Multi Interface, złącze HDMI® micro (typu D), gniazdo mikrofonowe (3,5 mm stereo, mini jack), gniazdo słuchawkowe (3,5 mm stereo, minijack), złącze Multi Terminal/Micro USB | |
Sieć bezprzewodowa (wbudowana) | Zgodność z Wi-Fi, IEEE802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)*4 | Zgodność z Wi-Fi, IEEE802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)*4 | |
NFC | Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3 | Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3 | |
Współpraca z serwisem PlayMemories Camera Apps | Tak | Tak | |
Zasilanie | Akumulator NP-BX1 | Akumulator NP-FW50 | |
Waga | Około 298 g (z akumulatorem i kartą Memory Stick PRO Duo) / Około 271 g (sam korpus) | Około 813 g (z akumulatorem i kartą Memory Stick PRO Duo) / Około 770 g (sam korpus) | |
Wymiary (szer. x wys. x gł., norma Camera & Imaging Products Association) | Około 101,6 x 58,1 x 41,0 mm | Około 129,0 x 88,1 x 102,2 mm | |
Temperatura w środowisku pracy | 0–40°C | 0–40°C |
*1 Z użyciem adaptera (sprzedawanego oddzielnie)
*2 Uzyskiwana przez nałożenie serii obrazów.
*3 Wartości przybliżone, zależne od warunków fotografowania i nośnika danych.
*4 Sposób konfiguracji/dostępu: WPS lub ręczny/tryb infrastruktury. Aparat można połączyć ze smartfonem bez używania punktu dostępowego. (Bezpieczeństwo: WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK)
źródło: Sony
News Sony wprowadza najbardziej wytrzymałą i najszybszą na świecie kartę SD
- Najmocniejsza na świecie[i] karta SD: 18-krotnie[ii]większa wytrzymałość na zginanie[iii] i odporność na upadek[iv]- Pierwsza na świecie[v] konstrukcja z jednoczęściowym odlewem zapewniająca wytrzymałość i twardość
- Brak delikatnych elementów dzięki konstrukcji bez żeberek i przełącznika
- Największa na świecie[vi] prędkość odczytu (do 300 MB/s) i zapisu (do 299 MB/s)[vii]
- Najwyższe światowe standardy odporności na wodę i pył — odpowiednio IPX8i IP6X[viii]
- Bezpieczeństwo wyników pracy dzięki narzędziu SD Scan i oprogramowaniu File Rescue
czytaj więcej
Sony Wysoka jakość obrazu i dźwięku nowego odtwarzacza Blu-ray 4K HDR Sony UBP-X500
- Natywne odtwarzanie nośników Blu-ray™ 4K HDR i przejście sygnału Dolby Atmos: wysoka jakość obrazu i dźwięku przy oglądaniu filmów- Rozdzielczość czterokrotnie większa od Full HD i wyjątkowa szczegółowość, kolorystyka oraz jasność obrazu
- Obsługa różnorodnych multimediów i formatów
- Prosty i funkcjonalny system obsługi
czytaj więcej
Sony Kinowa technologia w domowym salonie
Jak wkomponować listwę głośnikową z systemem Dolby Atmos® Sony ZF9 w wystrój salonu i zamienić go w eleganckie centrum rozrywki? czytaj więcejNews Sony ogłasza wprowadzenie nowej serii szybkich, miniaturowych pamięci masowych SSD
- Zewnętrzne napędy SSD ze złączem USB Type-C ułatwiającym podłączanie urządzeń z systemem Android- Łatwe, szybkie wykonywanie kopii zapasowych fotografii dzięki nowej funkcji współpracy z aparatami Sony α
- Bardzo szybkie przesyłanie danych i trwała konstrukcja o małych wymiarach czytaj więcej
Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las
Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej
Sony Sony wprowadza dwie nowe serie telewizorów 4K HDR
Modele z serii XF83 z 4K HDR Processor X1™ wyświetlają wyjątkowo realistyczny obraz, a seria XF70 łączy jakość 4K HDR z szerokim zakresem rozmiarów ekranu. czytaj więcejSony Sony Europe ogłasza dostępność telewizorów 4K HDR z serii XF90
Sony Europe informuje, że dostępne są już 55-, 65- i 75-calowe telewizory 4K HDR z serii XF90, której premiera odbyła się na targach CES 2018 w Las Vegas. Modele te trafiły już do magazynów najważniejszych autoryzowanych sprzedawców sprzętu Sony z całej Europy. czytaj więcejSony Sony powiększa ofertę telewizorów o dwie nowe serie
Sony Europe ogłosiło nowe serie telewizorów, które trafią do sprzedaży w 2018 r. czytaj więcejSony Sony ogłasza dostępność 77-calowego telewizora OLED 4K HDR BRAVIA® A1
Firma Sony podała informację o dostępności w Europie 77-calowego telewizora OLED 4K HDR BRAVIA A1. To nowy model z wysoko ocenianej serii OLED firmy Sony — oferowanej dotąd w wersjach 55" i 65". Rozpoczęcie dostaw przewidziano na końcówkę września. czytaj więcejSony Telewizory 4K HDR Sony XE70 już w sprzedaży
Firma Sony rozpoczęła sprzedaż telewizorów z serii XE70. Modele są wyposażone w technologie Sony, skupiające się wokół jakości obrazu oraz dźwięku. czytaj więcejNews Sony wprowadza najbardziej wytrzymałą i najszybszą na świecie kartę SD
- Najmocniejsza na świecie[i] karta SD: 18-krotnie[ii]większa wytrzymałość na zginanie[iii] i odporność na upadek[iv]- Pierwsza na świecie[v] konstrukcja z jednoczęściowym odlewem zapewniająca wytrzymałość i twardość
- Brak delikatnych elementów dzięki konstrukcji bez żeberek i przełącznika
- Największa na świecie[vi] prędkość odczytu (do 300 MB/s) i zapisu (do 299 MB/s)[vii]
- Najwyższe światowe standardy odporności na wodę i pył — odpowiednio IPX8i IP6X[viii]
- Bezpieczeństwo wyników pracy dzięki narzędziu SD Scan i oprogramowaniu File Rescue
czytaj więcej
Sony Wysoka jakość obrazu i dźwięku nowego odtwarzacza Blu-ray 4K HDR Sony UBP-X500
- Natywne odtwarzanie nośników Blu-ray™ 4K HDR i przejście sygnału Dolby Atmos: wysoka jakość obrazu i dźwięku przy oglądaniu filmów- Rozdzielczość czterokrotnie większa od Full HD i wyjątkowa szczegółowość, kolorystyka oraz jasność obrazu
- Obsługa różnorodnych multimediów i formatów
- Prosty i funkcjonalny system obsługi
czytaj więcej
Sony Kinowa technologia w domowym salonie
Jak wkomponować listwę głośnikową z systemem Dolby Atmos® Sony ZF9 w wystrój salonu i zamienić go w eleganckie centrum rozrywki? czytaj więcejNews Sony ogłasza wprowadzenie nowej serii szybkich, miniaturowych pamięci masowych SSD
- Zewnętrzne napędy SSD ze złączem USB Type-C ułatwiającym podłączanie urządzeń z systemem Android- Łatwe, szybkie wykonywanie kopii zapasowych fotografii dzięki nowej funkcji współpracy z aparatami Sony α
- Bardzo szybkie przesyłanie danych i trwała konstrukcja o małych wymiarach czytaj więcej
Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las
Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej