Archiwalne

+ Wirtualna rzeczywistość od LG G3 i Google Cardboard

10.02.2015

Firma LG Electronics (LG) we współpracy z Google uczyniła kolejny krok w stronę upowszechnienia wirtualnej rzeczywistości, tworząc dedykowany dla LG G3 zestaw współpracujący z Google Cardboard. Dzięki temu użytkownicy flagowego modelu LG mogą cieszyć się nowym wymiarem rozrywki, korzystając z kompatybilnych aplikacji i gier dostępnych w sklepie Google Play.

W odróżnieniu od innych urządzeń VR, które posiadają własny procesor i wyświetlacz, zestaw VR dla LG G3 wykorzystuje możliwości graficzne i dźwiękowe telefonu, przez co całość jest lżejsza i wygodniejsza. Dzięki najlepszemu w tej klasie wyświetlaczowi o rozdzielczości Quad HD gwarantuje użytkownikom uzyskanie znacznie ostrzejszego obrazu, a co za tym idzie płynniejszych i bardziej realistycznych doświadczeń.

Wyjątkowa konstrukcja gogli VR dla LG G3 została dopasowana do jego charakterystycznej budowy, w której w odróżnieniu od większości smartfonów przyciski do regulowania głośności znajdują się z tyłu, a nie z boku obudowy. Dzięki temu unikalnemu rozwiązaniu użytkownicy VR dla G3 mogą w pełni wykorzystać możliwości głośnika o mocy 1 W ze wzmacniaczem Boost AMP, ciesząc się bogatymi i wyraźnymi efektami dźwiękowymi, które wzmacniają niezwykłe wrażenia wzrokowe. Ponadto VR dla G3 współpracuje z zestawami słuchawkowymi Bluetooth, takimi jak LG Tone Infinim™.

Konstrukcja urządzenia do wirtualnej rzeczywistości dla LG została oparta na Google Cardboard, który udostępniono w Internecie dla fanów projektów „Zrób to sam”. Neodymowy magnes pierścieniowy znajdujący się z boku obudowy VR dla LG współpracuje z wbudowanym w smartfon LG G3 żyroskopowym czujnikiem pola magnetycznego, dzięki czemu wybieranie aplikacji oraz przewijanie menu nie wymaga dotykania ekranu. Dodatkowo, by zestaw VR dla G3 był gotowy do użycia, wystarczy włożyć do niego smartfon.

„Technologie wirtualnej rzeczywistości nadal znajdują się we wczesnej fazie rozwoju. Jesteśmy u progu zmian, które pozwolą na upowszechnienie dostępu do tej do niedawna zbyt drogiej technologii dla masowego odbiorcy”, powiedział Chris Yie, wiceprezes i szef komunikacji marketingowej działu Mobile Communications firmy LG Electronics. „Wykorzystując Google Cardboard damy dostęp do wirtualnej rzeczywistości konsumentom, ale także przekażemy tę technologię specjalistom, którzy pewnego dnia pokażą nam, jak może ona ulepszyć nasze życie”.

„Wprowadzając Google Cardboard chcieliśmy zapewnić użytkownikom urządzeń mobilnych dostęp do fascynujących doznań”, powiedział Andrew Nartker, manager produktu Google Cardboard. „Bardzo podoba nam się projekt VR dla G3 i cieszymy się, że programiści i producenci, tworzą innowacje oparte na Google Cardboard. To właśnie dzięki nim wirtualna rzeczywistość staje się bardziej dostępna”.

Promocja zestawu VR dla LG G3 ruszy w tym miesiącu w wybranych krajach. Jego nabywcy będą mogli też pobrać bezpłatną grę VR „Robobliteration”, skanując QR kod znajdujący się wewnątrz opakowania.

źródło: LG

LG LG Q7 - nowy smartfon ze sztuczną inteligencją

LG wprowadza na rynek nowy smartfon LG Q7 - model klasy średniej z serii Q, który został wyposażony w funkcje dostępne w droższych, flagowych smartfonach. Sprzedaż nowego smartfona rozpocznie się na początku czerwca w sieci Play oraz na wolnym rynku, następnie dostępny będzie u innych operatorów.

W smartfonie: udoskonalony aparat z funkcjami sztucznej inteligencji, wzmocniona i wodoodporna obudowa, wysokiej jakości dźwięk przestrzenny oraz czytnik linii papilarnych. czytaj więcej

LG LG G7 ThinQ po Twojej stronie – LG rozpoczyna kampanię z Disneyem

LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie. czytaj więcej

LG Premiera flagowego modelu LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją

Niedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. czytaj więcej

LG LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą

LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. czytaj więcej