Archiwalne

ASTER promuje VoD

17.09.2009

W tym kinie zjesz kanapkę, położysz się wygodnie w fotelu i obejrzysz film, trzymając na kolanach swojego psa lub kota - przekonuje ASTER w swojej najnowszej kampanii, promującej usługę wideo na życzenie (VoD). Potrwa ona do końca października br. i obejmie zasięgiem Internet, prasę, radio, telewizję, a także sieć Cinema City oraz warszawskie metro.

Chłopak, dziewczyna, wygodna sofa. U stóp ulubiony jamnik, na kolanach kubełek z popcornem, w ręku szklanka coli. Po naciśnięciu przycisku pilota, przed oczami pary pojawia się trójwymiarowy ekran z okładkami kilkuset filmów do wyboru. Tak zaczyna się spot, promujący wprowadzoną przez ASTER w czerwcu br. usługę VoD, umożliwiającą wypożyczenie ponad 300 filmów bez wychodzenia z domu.

4 kroki do filmowego raju
Reklama "VoD - Kino na pilota" ma pokazać Klientom, że VoD jest nie tylko interesującą alternatywą dla wypożyczalni DVD, ale przede wszystkim usługą dzięki której obejrzymy film w domowym zaciszu, bez konieczności podpisywania umowy czy specjalnej aktywacji. Aby przyjemnie spędzić czas i obejrzeć filmy takie jak np.: "21 gramów", "Miasto Boga", "Wszystko Gra", "Godziny" czy "Frida", wystarczy kolejno nacisnąć 4 przyciski na pilocie.

30-sekundowa animacja zostanie wyemitowana w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, będzie ją można także zobaczyć na antenie TVN Warszawa oraz w metrze.

źródło: Aster

Wiadomości firmowe Odkrywając trendy i możliwości w cyberbezpieczeństwie: strategia Fortry oczami Darrena Gale’a

Bakotech omawia z Darrenem Gale'em z Fortra perspektywy rozwoju rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce, kluczowe rozwiązania oferowane przez firmę oraz wizję przyszłości w kontekście zmieniających się wyzwań technologicznych. W rozmowie poruszono również trendy w ochronie danych, ofensywnym bezpieczeństwie i strategii rozwoju Fortra. Wywiad rzuca światło na kierunki rozwoju firmy dostarczającej zaawansowane narzędzia wspierające organizacje w walce z cyberzagrożeniami. czytaj więcej

News Pakiet XAMPP

XAMPP jest najpopularniejszym pakietem serwera WWW, który oferuje kompletny zestaw narzędzi potrzebnych do tworzenia stron internetowych i uruchamiania aplikacji w środowisku lokalnym. Jest to wieloplatformowy program łączący serwer Apache, bazy danych MariaDB, obsługę języków PHP i Perl oraz kilka innych dodatków, co pozwala programistom testować projekty przed przeniesieniem ich na serwerze produkcyjnym. Dzięki XAMPP można uniknąć skomplikowanych konfiguracji, ponieważ instalacja przebiega sprawnie zarówno na Windows, jak i na Linux oraz OS X. Twórcy projektu zadbali o przyjazne rozwiązania, dlatego nawet początkujący użytkownicy Windows nie mają większych trudności ze skonfigurowaniem lokalnego środowiska. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej