Archiwalne

ASTER promuje VoD

17.09.2009

W tym kinie zjesz kanapkę, położysz się wygodnie w fotelu i obejrzysz film, trzymając na kolanach swojego psa lub kota - przekonuje ASTER w swojej najnowszej kampanii, promującej usługę wideo na życzenie (VoD). Potrwa ona do końca października br. i obejmie zasięgiem Internet, prasę, radio, telewizję, a także sieć Cinema City oraz warszawskie metro.

Chłopak, dziewczyna, wygodna sofa. U stóp ulubiony jamnik, na kolanach kubełek z popcornem, w ręku szklanka coli. Po naciśnięciu przycisku pilota, przed oczami pary pojawia się trójwymiarowy ekran z okładkami kilkuset filmów do wyboru. Tak zaczyna się spot, promujący wprowadzoną przez ASTER w czerwcu br. usługę VoD, umożliwiającą wypożyczenie ponad 300 filmów bez wychodzenia z domu.

4 kroki do filmowego raju
Reklama "VoD - Kino na pilota" ma pokazać Klientom, że VoD jest nie tylko interesującą alternatywą dla wypożyczalni DVD, ale przede wszystkim usługą dzięki której obejrzymy film w domowym zaciszu, bez konieczności podpisywania umowy czy specjalnej aktywacji. Aby przyjemnie spędzić czas i obejrzeć filmy takie jak np.: "21 gramów", "Miasto Boga", "Wszystko Gra", "Godziny" czy "Frida", wystarczy kolejno nacisnąć 4 przyciski na pilocie.

30-sekundowa animacja zostanie wyemitowana w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, będzie ją można także zobaczyć na antenie TVN Warszawa oraz w metrze.

źródło: Aster