W dniu 15 lipca br. ASTER wprowadza nowy kanał telewizyjny dla dzieci – Nickelodeon Polska, przeznaczony dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat. Nowy kanał dziecięcy będzie dostępny w pakiecie cyfrowym BasicPLUS w dwóch wersjach językowych - polskiej (dubbing) i angielskiej.
„Chcemy zapewnić naszym najmłodszym odbiorcom szeroki wybór programów, mamy nadzieję, że Nickeloden - wspaniały świat pełen zabaw, gier i atrakcji – marka znana na całym świecie, prezentująca jedynie pozytywne treści, bez agresji i przemocy, uzupełni naszą dotychczasową ofertę. Dzieci mogą oglądać już w telewizji ASTER takie kanały jak: Disney Channel, Cartoon Network, Mini Mini.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.
W ofercie Nickelodeona znajdować się będą m.in. następujące kreskówki: „Dora poznaje świat”, „Wspaniałe zwierzaki”, „Spongebob Kanciastoporty”, „Jimmy Neutron - Mały Geniusz”, „Awatar: Legenda Aanga”. Poza programami zagranicznymi oglądać będzie można także polskie produkcje, takie jak np. „Roztańczony Nick”, w którym dzieci uczyć się będą podstawowych kroków tańca nowoczesnego, a instruktorami będą tancerze z Centrum Rozwoju Artystycznego.
„Cieszymy się, że Nickelodeon wchodzi na polski rynek, charakteryzujący się dużą liczbą mieszkańców i dzieci, czyli naszych potencjalnych odbiorców. Wierzymy, że podobnie jak w wielu innych krajach, również i w Polsce programy z naszej oferty będą cieszyły się powodzeniem i szybko zdobędą uznanie wielu młodych widzów. Repertuar programowy dobierany jest tak, aby nie tylko bawić, ale także uczyć radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pokonywania przeszkód i pomagania innym. Dzieci nie będą także oglądać reklam niezdrowej żywności.” - mówi Izabella Wiley, Wice Prezes i Dyrektor Generalny MTV Networks Polska.
źródło: Aster