Archiwalne

Aster wprowadza nowy kanał dziecięcy Nickelodeon Polska

14.07.2008

W dniu 15 lipca br. ASTER wprowadza nowy kanał telewizyjny dla dzieci – Nickelodeon Polska, przeznaczony dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat. Nowy kanał dziecięcy będzie dostępny w pakiecie cyfrowym BasicPLUS w dwóch wersjach językowych - polskiej (dubbing) i angielskiej.

„Chcemy zapewnić naszym najmłodszym odbiorcom szeroki wybór programów, mamy nadzieję, że Nickeloden - wspaniały świat pełen zabaw, gier i atrakcji – marka znana na całym świecie, prezentująca jedynie pozytywne treści, bez agresji i przemocy, uzupełni naszą dotychczasową ofertę. Dzieci mogą oglądać już w telewizji ASTER takie kanały jak: Disney Channel, Cartoon Network, Mini Mini.” – powiedziała Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

W ofercie Nickelodeona znajdować się będą m.in. następujące kreskówki: „Dora poznaje świat”, „Wspaniałe zwierzaki”, „Spongebob Kanciastoporty”, „Jimmy Neutron - Mały Geniusz”, „Awatar: Legenda Aanga”. Poza programami zagranicznymi oglądać będzie można także polskie produkcje, takie jak np. „Roztańczony Nick”, w którym dzieci uczyć się będą podstawowych kroków tańca nowoczesnego, a instruktorami będą tancerze z Centrum Rozwoju Artystycznego.

„Cieszymy się, że Nickelodeon wchodzi na polski rynek, charakteryzujący się dużą liczbą mieszkańców i dzieci, czyli naszych potencjalnych odbiorców. Wierzymy, że podobnie jak w wielu innych krajach, również i w Polsce programy z naszej oferty będą cieszyły się powodzeniem i szybko zdobędą uznanie wielu młodych widzów. Repertuar programowy dobierany jest tak, aby nie tylko bawić, ale także uczyć radzenia sobie w trudnych sytuacjach, pokonywania przeszkód i pomagania innym. Dzieci nie będą także oglądać reklam niezdrowej żywności.” - mówi Izabella Wiley, Wice Prezes i Dyrektor Generalny MTV Networks Polska.

źródło: Aster

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Dzień dziecka w Cyfrowym Polsacie

Dzień dziecka jak co roku jest uwielbianym dniem przez każde dziecko. Cyfrowy Polsat może nam jeszcze bardziej uprzyjemnić ten wyjątkowy dzień. Zainteresowani będą mogli skorzystać z „otwartego okna” na którym będą udostępniane 5 kanałów dziecięcych CBeebies, Disney Junior, Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr., które będzie można oglądać aż do 17 czerwca. czytaj więcej