Archiwalne

ATM rozwija sprzedaż do operatorów telewizji kablowych

27.11.2008

ATM S.A. umacnia swoją pozycję na rynku operatorów CATV. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży do tego sektora o  85% - porównując dane z trzech kwartałów 2008 r. w stosunku do trzech kwartałów 2007 r.

Obecnie, klienci tego sektora mogą skorzystać z kompleksowej i specjalnie dla nich przygotowanej oferty w zakresie obsługi telekomunikacyjnej i integracyjnej. ATM oferuje usługi w zakresie łączy do Internetu oraz pełnej obsługi w zakresie integracji sieci IP, HFC oraz aplikacji SMaCS (Service Management and Charging System) służącej do zarządzania infrastrukturą i tzw. provisioningu. Dodatkowo klienci mogą korzystać z atrakcyjnej cenowo opcji usług kolokacyjnych w Centrum Telekomunikacyjnym ATMAN-Grochowska, znajdującego się a terenie podstrefy Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Niezmienny trend wzrostowy w zakresie korzystania z usług internetowych przez abonentów telewizji kablowych pozwala pozytywnie szacować przyszłoroczną sprzedaż do tego sektora usług telekomunikacyjnych, świadczonych pod marka ATMAN. ATM S.A. obecnie współpracuje ze wszystkimi czołowymi operatorami telewizji kablowych w Polsce, którzy wspólnie posiadają ponad połowę rynku polskiego abonentów CATV. Do klientów ATM należą m.in. UPC, Multimedia, TOYA, VECTRA, Telewizja Kablowa Poznań, Aster.

źródło: ATM

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacji

Swisscom i Telecom Italia w gronie pierwszych klientów Grape Up z branży telekomunikacyjnej. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej