Archiwalne

ATM rozwija sprzedaż do operatorów telewizji kablowych

27.11.2008

ATM S.A. umacnia swoją pozycję na rynku operatorów CATV. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży do tego sektora o  85% - porównując dane z trzech kwartałów 2008 r. w stosunku do trzech kwartałów 2007 r.

Obecnie, klienci tego sektora mogą skorzystać z kompleksowej i specjalnie dla nich przygotowanej oferty w zakresie obsługi telekomunikacyjnej i integracyjnej. ATM oferuje usługi w zakresie łączy do Internetu oraz pełnej obsługi w zakresie integracji sieci IP, HFC oraz aplikacji SMaCS (Service Management and Charging System) służącej do zarządzania infrastrukturą i tzw. provisioningu. Dodatkowo klienci mogą korzystać z atrakcyjnej cenowo opcji usług kolokacyjnych w Centrum Telekomunikacyjnym ATMAN-Grochowska, znajdującego się a terenie podstrefy Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Niezmienny trend wzrostowy w zakresie korzystania z usług internetowych przez abonentów telewizji kablowych pozwala pozytywnie szacować przyszłoroczną sprzedaż do tego sektora usług telekomunikacyjnych, świadczonych pod marka ATMAN. ATM S.A. obecnie współpracuje ze wszystkimi czołowymi operatorami telewizji kablowych w Polsce, którzy wspólnie posiadają ponad połowę rynku polskiego abonentów CATV. Do klientów ATM należą m.in. UPC, Multimedia, TOYA, VECTRA, Telewizja Kablowa Poznań, Aster.

źródło: ATM

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up planuje rozwój dzięki cyfrowej transformacji w telekomunikacji

Swisscom i Telecom Italia w gronie pierwszych klientów Grape Up z branży telekomunikacyjnej. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej