Archiwalne

Biznes Corner - nowe podejście do klientów w salonach Orange

31.05.2007

Orange tworzy w salonach sprzedaży Biznes Cornery, czyli komfortowo wyposażone miejsca do prezentacji usług i obsługi klientów. W całej Polsce będzie ich ponad 40. Specjalnie przeszkoleni konsultanci oraz prezentacje multimedialne pozwolą klientom w praktyce poznać usługi i dokonać najlepszego wyboru.

Biznes Cornery to wydzielone miejsca w salonach Orange, które zapewniają klientom komfort w wyborze produktów i usług. Na klientów czekają specjalnie przeszkoleni konsultanci gotowi odpowiedzieć na każde pytanie związane z ofertą Orange. Ich zadaniem jest dokładne określenie potrzeb klienta i pomoc w wyborze optymalnej oferty.

Aby poznać potrzeby klienta potrzeba czasu, dlatego w Biznes Cornerze spotkania odbywają się w komfortowych warunkach, klienci przyjmowani są przy stole i zajmują miejsca na wygodnych krzesłach. Dzięki multimedialnym panelom demonstracyjnym konsultanci mają możliwość zaprezentowania jak w praktyce działają poszczególne usługi. Mogą także pomóc skonfigurować aparat czy komputer.

Klienci odwiedzający Biznes Corner zanim zdecydują sią na zakup, mogą sprawdzić m.in. usługi mobilnego dostępu do zasobów sieci WWW i poczty elektronicznej, usługi umożliwiające teleprace np.: push e-mail, Business Everywhere oraz przetestować najnowsze modele aparatów telefonicznych.

Biznes Cornery są w salonach Orange zlokalizowanych w popularnych centrach handlowych i biznesowych. Ich podstawową rolą jest prezentacja oferty Orange adresowanej do firm, jednak w Biznes Cornerze obsługiwani są wszyscy klienci, którzy są zainteresowani zaawansowanymi usługami telekomunikacyjnymi. Obecnie na terenie całego kraju powstaje ponad 40 tego typu punktów, część z nich już funkcjonuje w nowej formule.

Szczegółowa lista lokalizacji salonów Orange, w których działają i powstają Biznes Cornery

News Co wyróżnia SOLIDWORKS na tle konkurencyjnego oprogramowania CAD?

W niniejszym artykule dokonamy dogłębnego porównania tych dwóch potężnych narzędzi CAD, skupiając się na kluczowych różnicach, które sprawiają, że SOLIDWORKS prezentuje się na czele rynku. Omówimy funkcjonalności, wymagania sprzętowe, zastosowania, cenę oraz inne aspekty, by pomóc Ci zrozumieć, dlaczego to rozwiązanie zdominowało branżę projektową. czytaj więcej

News Jak wygląda automatyzacja procesów biznesowych?

Automatyzacja procesów biznesowych (BPA) to wykorzystanie technologii do automatyzacji i usprawnienia manualnych procesów biznesowych. Jest to potężne narzędzie, które może pomóc firmom stać się wydajniejszymi. Z tego artykułu dowiesz się o kluczowych etapach automatyzacji, różnicach między robotyzacją a automatyzacją procesów biznesowych, kluczowych zaletach, a także przykładach zastosowania technologii w praktyce. czytaj więcej

News W jakich branżach można wykorzystać masową wysyłkę SMS?

Komunikacja SMS-owa sama w sobie uznawana jest za szybką, wygodną i skuteczną, natomiast ręczne wysyłanie wiadomości do setek odbiorców w krótkim czasie to niełatwe zadanie. Są jednak alternatywne rozwiązania, takie jak automatyczna wysyłka. czytaj więcej

News Narzędzia do sklepu internetowego, które pomogą Ci sprzedawać

Sklepy internetowe obecnie są jedną z najpopularniejszych form nabywania produktów zarówno cyfrowych, jak i fizycznych, przez klientów. Ich popularność wystrzeliła w górę zwłaszcza po pandemii COVID-19. Doprowadziło to jednak również, do rozwoju konkurencji na rynku. Obecnie, sklep internetowy, który chce odnieść sukces, musi posiadać zestaw wbudowanych narzędzi takich jak Livechat czy Callback, które pozwolą mu na zbudowanie relacji z klientem, a w rezultacie na zatrzymanie go na danej stronie internetowej. Mając to na uwadze, pomożemy Ci ustalić, na jakie narzędzia, powinieneś się zdecydować. czytaj więcej