Archiwalne

Biznes Corner - nowe podejście do klientów w salonach Orange

31.05.2007

Orange tworzy w salonach sprzedaży Biznes Cornery, czyli komfortowo wyposażone miejsca do prezentacji usług i obsługi klientów. W całej Polsce będzie ich ponad 40. Specjalnie przeszkoleni konsultanci oraz prezentacje multimedialne pozwolą klientom w praktyce poznać usługi i dokonać najlepszego wyboru.

Biznes Cornery to wydzielone miejsca w salonach Orange, które zapewniają klientom komfort w wyborze produktów i usług. Na klientów czekają specjalnie przeszkoleni konsultanci gotowi odpowiedzieć na każde pytanie związane z ofertą Orange. Ich zadaniem jest dokładne określenie potrzeb klienta i pomoc w wyborze optymalnej oferty.

Aby poznać potrzeby klienta potrzeba czasu, dlatego w Biznes Cornerze spotkania odbywają się w komfortowych warunkach, klienci przyjmowani są przy stole i zajmują miejsca na wygodnych krzesłach. Dzięki multimedialnym panelom demonstracyjnym konsultanci mają możliwość zaprezentowania jak w praktyce działają poszczególne usługi. Mogą także pomóc skonfigurować aparat czy komputer.

Klienci odwiedzający Biznes Corner zanim zdecydują sią na zakup, mogą sprawdzić m.in. usługi mobilnego dostępu do zasobów sieci WWW i poczty elektronicznej, usługi umożliwiające teleprace np.: push e-mail, Business Everywhere oraz przetestować najnowsze modele aparatów telefonicznych.

Biznes Cornery są w salonach Orange zlokalizowanych w popularnych centrach handlowych i biznesowych. Ich podstawową rolą jest prezentacja oferty Orange adresowanej do firm, jednak w Biznes Cornerze obsługiwani są wszyscy klienci, którzy są zainteresowani zaawansowanymi usługami telekomunikacyjnymi. Obecnie na terenie całego kraju powstaje ponad 40 tego typu punktów, część z nich już funkcjonuje w nowej formule.

Szczegółowa lista lokalizacji salonów Orange, w których działają i powstają Biznes Cornery