Archiwalne

CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badań

11.03.2009

73% użytkowników stron internetowych CNN ogląda pliki wideo wygenerowane przez innych użytkowników. CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badań.

Badania zachowań konsumentów przeprowadzone przez firmę Ericsson i CNN wykazały, że elita międzynarodowych biznesmenów coraz częściej korzysta w podróży z internetu. Wraz ze zmianą stylu życia rośnie także zapotrzebowanie na urządzenia umożliwiające oglądanie telewizji w podróży, dlatego coraz więcej osób z kadry zarządzającej korzysta w tym celu z laptopów, komputerów stacjonarnych i innych urządzeń przenośnych takich jak telefony komórkowe.

Badanie przeprowadzone wśród użytkowników* serwisów internetowych CNN wskazuje również, że rośnie liczba liderów oglądających pliki wideo wygenerowane przez innych użytkowników.

  • 56% respondentów posiadających mobilny dostęp do internetu korzysta podczas podróży z laptopa, telefonu komórkowego lub innego urządzenia z WLAN. Trend ten dotyczy rosnącej liczby zamożnych klientów, którzy mają dostęp do internetu poza domem i miejscem pracy.
  • Prawie trzy czwarte (73%) użytkowników serwisów internetowych CNN wymienia się plikami wideo wygenerowanymi przez innych użytkowników. Plikami wideo wymienia się 66% użytkowników powyżej 45 roku życia, co obala mit, iż robi to tylko młodzież. 29% respondentów nagrywa filmy swoimi telefonami komórkowymi. W chwili, gdy dziennikarstwo społeczne przeżywa rozkwit, a liczba dostępnych platform umożliwiających wymianę plików wideo rośnie, 16% badanych osób zdeklarowało, że wymienia się plikami wideo z użytkownikami innych platform.
  • 67% respondentów twierdzi, że w ciągu ostatnich trzech – czterech lat wzrosła ilość czasu, którą poświęcają na oglądanie telewizji w komputerach (stacjonarnych i przenośnych), a niemal ćwierć (23%) z nich odpowiedziała, że w tym samym okresie wzrósł również czas jaki poświęcają na oglądanie telewizji w telefonach komórkowych. Respondenci oglądają telewizję w komputerach głównie ze względu na elastyczność takiego rozwiązania (71%) i z potrzeby nadrobienia zaległości, jeśli akurat przegapili ważną informację (51%).
  • Najpopularniejszymi stronami internetowymi wśród osób poszukujących programów telewizyjnych w sieci są strony znanych nadawców: korzysta z nich 60% respondentów. Zaraz za nimi znalazły się sekcje znanych nadawców w serwisach umożliwiających prezentację filmów np. w serwisie YouTube (13%).
  • Wśród widzów CNN telewizory pozostają najpopularniejszym urządzeniami do oglądania telewizji. W ciągu tygodnia 35% respondentów korzysta z telewizorów przez ponad 10 godzin, 9% ogląda TV przez tyle samo czasu w komputerach, a 5% w telefonach komórkowych.

„Badania konsumentów dają nam cenną wiedzę, która pozwala naszym klientom przygotować ciekawsze i skuteczniejsze rozwiązania marketingowe” powiedział Max Raven, wiceprezes Advertising Sales w CNN International. „Żywym przykładem zastosowania takich badań jest multiplatformowa kampania „Race-for-Growth” promująca zaangażowanie firmy Ericsson w Volvo Ocean Race. To kompletne rozwiązanie, które pozwala naszym klientom na dotarcie do odbiorców CNN posługujących się myszką, teflonem komórkowym i pilotem.”

Strona WAP „Race for Growth” promująca zaangażowanie Ericssona w Volvo Ocean Race to tylko jeden z elementów kampanii reklamowej skierowanej do publiczności CNN. Działania objęły także antenę i stronę internetową.

*Użytkownicy CNN.com to liderzy biznesowi, przywódcy opinii i kadra zaradzająca.

Metodologia badania: Badanie przeprowadzono online na stronach internetowych CNN.com, CNN.com/international i CNNmoney.com. Razem przeprowadzono 1094 wywiadów z użytkownikami stron CNN na całym świecie, a wyniki są reprezentatywne dla przeciętnej struktury regionalnej użytkowników serwisów internetowych CNN.

źródło: CNN International

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Projektowanie i audyt sieci WLAN, czyli dlaczego badanie propagacji fal radiowych jest tak ważne?

Obecnie każde nowoczesne przedsiębiorstwie potrzebuje wydajnej i stabilnej sieci WLAN. Ważne, aby już na etapie projektowania sieci zminimalizować ryzyko problemów z zasięgiem i zakłóceniami, zapewniając jej optymalną pracę. Kluczowym aspektem w tym procesie jest analiza propagacji fal radiowych, która pozwala na optymalne rozmieszczenie punktów dostępowych i minimalizację interferencji. czytaj więcej

News Wdrażanie systemów ERP i OMS - dlaczego warto zrobić to profesjonalnie?

Wdrażanie systemów ERP (Enterprise Resource Planning) i OMS (Order Management System) to proces, który pozwala firmom na usprawnienie zarządzania zasobami, zamówieniami oraz procesami biznesowymi. Profesjonalne wdrożenie tych systemów jest kluczowe dla osiągnięcia optymalnych rezultatów. W tym artykule dowiemy się, dlaczego warto postawić na profesjonalizm przy implementacji systemów ERP i OMS. czytaj więcej