Archiwalne

Datera wydaje przewodnik po centralach IP-PBX

13.03.2007

„Centrale telefoniczne IP-PBX” - to tytuł przygotowanego przez Datera Sp. z o.o. przewodnika dla firm, które zainteresowane są wdrożeniem telefonii IP w oparciu o centrale IP-PBX.

Lektura przygotowanego przez firmę Datera przewodnika w przystępny sposób wyjaśnia, czym są centrale telefoniczne IP-PBX i dlaczego warto je wdrożyć w firmie. Przewodnik pokazuje również, na co zwracać uwagę sięgając po centralki IP-PBX, czego od nich oczekiwać, jakie są koszty ich wdrożenia.

„Stworzenie tego dokumentu dla polskich przedsiębiorców to kolejny krok w propagowaniu wiedzy o zaawansowanych możliwościach VoIP. Temat central telefonicznych IP-PBX w Polsce jest praktycznie nieznany, gdyż nie istniał dotychczas polski przewodnik, w prosty i przystępny sposób opisujący to rozwiązanie. W dobie tak szybkiego rozwoju telekomunikacji i Internetu istnienie dokumentów tego typu jest konieczne, aby zachęcić przedsiębiorców do wypróbowania innowacyjnych systemów, których zaawansowanie technologiczne często odstrasza” - mówi Krzysztof Malicki, Prezes Zarządu Datera Sp. z o.o.

Brak wystarczających informacji o IP-PBX czy telefonii IP przekłada się na ostrożne podchodzenie przedsiębiorców do tych rozwiązań. Pokazują to badania o koniunkturze informatycznej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przeprowadzone w listopadzie 2006 r. na zlecenie Microsoft. Wynika z nich, że firmy sektora MSP z dystansem podchodzą do telefonii IP/VoIP - własną sieć telefonii IP posiada 3,8 proc. ankietowanych firm. Jest to wynik bardzo niski, co w znacznym stopniu jest efektem braku wystarczających informacji o rozwiązaniach IP. Opracowany i udostępniony przewodnik "Centrale telefoniczne IP-PBX" ma zmienić tę niekorzystną sytuację.

Wszyscy zainteresowani mogą za darmo pobrać przewodnik "Centrale telefoniczne IP PBX". Jest on dostępny pod adresem: www.datera.pl/img/stuff/pdf/ip_pbx_buyers_guide.pdf

źródło: Datera

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej