Archiwalne

Datera wydaje przewodnik po centralach IP-PBX

13.03.2007

„Centrale telefoniczne IP-PBX” - to tytuł przygotowanego przez Datera Sp. z o.o. przewodnika dla firm, które zainteresowane są wdrożeniem telefonii IP w oparciu o centrale IP-PBX.

Lektura przygotowanego przez firmę Datera przewodnika w przystępny sposób wyjaśnia, czym są centrale telefoniczne IP-PBX i dlaczego warto je wdrożyć w firmie. Przewodnik pokazuje również, na co zwracać uwagę sięgając po centralki IP-PBX, czego od nich oczekiwać, jakie są koszty ich wdrożenia.

„Stworzenie tego dokumentu dla polskich przedsiębiorców to kolejny krok w propagowaniu wiedzy o zaawansowanych możliwościach VoIP. Temat central telefonicznych IP-PBX w Polsce jest praktycznie nieznany, gdyż nie istniał dotychczas polski przewodnik, w prosty i przystępny sposób opisujący to rozwiązanie. W dobie tak szybkiego rozwoju telekomunikacji i Internetu istnienie dokumentów tego typu jest konieczne, aby zachęcić przedsiębiorców do wypróbowania innowacyjnych systemów, których zaawansowanie technologiczne często odstrasza” - mówi Krzysztof Malicki, Prezes Zarządu Datera Sp. z o.o.

Brak wystarczających informacji o IP-PBX czy telefonii IP przekłada się na ostrożne podchodzenie przedsiębiorców do tych rozwiązań. Pokazują to badania o koniunkturze informatycznej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przeprowadzone w listopadzie 2006 r. na zlecenie Microsoft. Wynika z nich, że firmy sektora MSP z dystansem podchodzą do telefonii IP/VoIP - własną sieć telefonii IP posiada 3,8 proc. ankietowanych firm. Jest to wynik bardzo niski, co w znacznym stopniu jest efektem braku wystarczających informacji o rozwiązaniach IP. Opracowany i udostępniony przewodnik "Centrale telefoniczne IP-PBX" ma zmienić tę niekorzystną sytuację.

Wszyscy zainteresowani mogą za darmo pobrać przewodnik "Centrale telefoniczne IP PBX". Jest on dostępny pod adresem: www.datera.pl/img/stuff/pdf/ip_pbx_buyers_guide.pdf

źródło: Datera

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej