Archiwalne

Dialog w kierunku korwengencji usług

23.04.2007

Strategia Telefonii Dialog na lata 2007 - 2011 zakłada dynamiczny wzrost ilości usług (do ponad 2 mln) świadczonych we wszystkich trzech segmentach rynku telekomunikacyjnego: dostępu do Internetu i transmisji danych, telefonii komórkowej i stacjonarnej.

Najważniejszymi projektami w ramach przyjętej strategii są:
- dostęp do Internetu świadczony na bazie własnej i obcej sieci (BSA),
- usługi multimedialne (telewizja interaktywna i wideo na żądanie),
- usługi głosowe w ramach WLR (wdrożona już usługa Abonament Dialogu),
- oraz telefonia komórkowa.

„Celem rynkowym przyjętej strategii rozwoju na najbliższe 5 lat jest uzyskanie przez Dialog pozycji lidera w segmencie operatorów alternatywnych pod względem poziomu konwergencji świadczonych usług oraz pozycji jednego z największych graczy pod względem przychodów” – mówi prezes zarządu spółki Sławomir Szych.

Strategia zakłada również budowę silnej telekomunikacyjnej grupy kapitałowej w oparciu o fuzje i przejęcia. Jednak prezes Szych nie chciał ujawnić podczas dzisiejszej konferencji o jakich firmach myśli Dialog w zakresie przejęć - poinformował jedynie, że mogą to być obok firm świadczących usługi dostępu do internetu i połączeń głosowych, sieci kablowe.

Zakładane akwizycje podmiotów telekomunikacyjnych będą finansowane poprzez emisję akcji i wejście na Giełdę Papierów Wartościowych, które miałoby nastąpić w pierwszej połowie 2008 roku.

źródło: Dialog

News KSeF Connector - czym jest ta usługa i dlaczego warto ją wdrożyć w swojej firmie?

W erze cyfryzacji kluczowe dla przedsiębiorstw staje się efektywne zarządzanie dokumentacją finansową, zwłaszcza fakturami. Ważną rolę w tej przemianie odgrywa Krajowy System e-Faktur (KSeF) – platforma opracowana przez Ministerstwo Finansów. KSeF umożliwia wystawianie i odbieranie faktur w formie elektronicznej, rewolucjonizując dotychczasowe metody pracy z dokumentami finansowymi. Platforma KSeF odpowiada na potrzebę usprawnienia procesów związanych z fakturami, oferując bezpieczne i standaryzowane środowisko dla elektronicznych dokumentów finansowych. Jest to system umożliwiający wystawianie faktur ustrukturyzowanych w formacie XML, zgodnych ze strukturą logiczną e-Faktury. Takie ustrukturyzowane dokumenty umożliwiają automatyczne przetwarzanie i analizę danych, co jest kluczowe dla efektywności operacyjnej. KSeF został wprowadzony jako opcjonalne rozwiązanie, dając przedsiębiorcom możliwość wyboru między nowym systemem a tradycyjnymi metodami. W przyszłości jednak planuje się, by KSeF stał się obowiązkowym standardem. Faktury w ramach tego systemu można wystawiać za pomocą narzędzi udostępnionych przez Ministerstwo Finansów lub za pomocą komercyjnych oprogramowań, co zapewnia elastyczność dostosowania do różnych potrzeb biznesowych. Wdrażanie KSeF to odpowiedź na globalne tendencje cyfryzacji i zwiększania bezpieczeństwa w obrocie dokumentami. To krok ku przyszłości w obszarze elektronicznych dokumentów finansowych, który wpisuje się w globalne trendy digitalizacji biznesu. W kontekście KSeF, KSeF Connector to narzędzie ułatwiające integrację obecnych systemów księgowych firm z nowym systemem e-faktur. To rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą sprawnie zarządzać elektronicznymi dokumentami finansowymi i płynnie przejść do nowego systemu. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberzagrożenia z jakimi muszą się zmagać każdej wielkości firmy, w tym Volkswagen Słowacja.

W ciągu ostatnich kilku lat liczba i dotkliwość cyberataków na organizacje znacznie wzrosła. Ataki te przybierają różne formy, w tym oprogramowanie ransomware, rozproszoną odmowę usługi (DDoS), naruszenia bezpieczeństwa danych, zagrożenia wewnętrzne i wiele innych. W rezultacie zespoły ds. cyberbezpieczeństwa znajdują się pod ogromną presją, aby zmniejszyć ryzyko dla swoich organizacji. czytaj więcej

Fujitsu Transformacja bez ryzyka, czyli nowy program dla partnerów Fujitsu: przejście od świadczenia usług do roli integratorów usług

- Fujitsu uruchamia nowy Program Dostawców Usług obejmujący obszar EMEIA, przeznaczony dla partnerów Fujitsu.
- W odpowiedzi na intensywną konkurencję na rynku IT, Fujitsu proponuje transformacje w kierunku integratorów usług, w ramach rekrutacji członków programu partnerskiego SELECT.
- Podejście Fujitsu kładzie nacisk na współtworzenie usług, co jest sposobem na przeniesienie punktu ciężkości do nowej generacji rozwiązań IT dla klientów, "as-a-service", jako usługi.
- Model zaopatrzenia podobny do chmury jest dopasowany do podejścia partnerskiego z dwoma opcjami profilu ryzyka. czytaj więcej