Strategia Telefonii Dialog na lata 2007 - 2011 zakłada dynamiczny wzrost ilości usług (do ponad 2 mln) świadczonych we wszystkich trzech segmentach rynku telekomunikacyjnego: dostępu do Internetu i transmisji danych, telefonii komórkowej i stacjonarnej.
Najważniejszymi projektami w ramach przyjętej strategii są:
- dostęp do Internetu świadczony na bazie własnej i obcej sieci (BSA),
- usługi multimedialne (telewizja interaktywna i wideo na żądanie),
- usługi głosowe w ramach WLR (wdrożona już usługa Abonament Dialogu),
- oraz telefonia komórkowa.
„Celem rynkowym przyjętej strategii rozwoju na najbliższe 5 lat jest uzyskanie przez Dialog pozycji lidera w segmencie operatorów alternatywnych pod względem poziomu konwergencji świadczonych usług oraz pozycji jednego z największych graczy pod względem przychodów” – mówi prezes zarządu spółki Sławomir Szych.
Strategia zakłada również budowę silnej telekomunikacyjnej grupy kapitałowej w oparciu o fuzje i przejęcia. Jednak prezes Szych nie chciał ujawnić podczas dzisiejszej konferencji o jakich firmach myśli Dialog w zakresie przejęć - poinformował jedynie, że mogą to być obok firm świadczących usługi dostępu do internetu i połączeń głosowych, sieci kablowe.
Zakładane akwizycje podmiotów telekomunikacyjnych będą finansowane poprzez emisję akcji i wejście na Giełdę Papierów Wartościowych, które miałoby nastąpić w pierwszej połowie 2008 roku.
źródło: Dialog
News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?
Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcejNews Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?
Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcejWiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security
Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej