Archiwalne

DIALOG z e-wro

22.02.2007

Dziś Telefonia Dialog podpisała z Fortum Wrocław S.A. umowę kupna zorganizowanej części przedsiębiorstwa pod nazwą Miejskie Sieci Informatyczne e-wro. Proces integracji tej sieci z siecią Dialog potrwa około dwóch miesięcy – od 1 kwietnia klienci e-wro, którzy wyrażą na to zgodę, staną się formalnie klientami Dialogu.

Na powitanie klienci e-wro, którzy będą chcieli być obsługiwani przez Dialog, otrzymają od nowego operatora specjalny prezent powitalny - 25-procentowy rabat na opłacie abonamentowej przez okres 3 miesięcy, począwszy od pierwszego miesiąca formalnego świadczenia usług przez Dialog, czyli od kwietnia. Podstawowe techniczne warunki świadczenia usług oraz ceny nie ulegną zmianie w stosunku do umowy zawartej z Fortum Wrocław S.A.

Przejęcie sieci e-wro wymagać będzie przeprowadzenia szeregu prac organizacyjnych (integracja infrastruktury, pakietów usługowych, systemów rozliczeniowych i obsługi klienta), jednak zakładamy, że żadna z nich nie powinna wpłynąć na jakość świadczonych usług.

„Jesteśmy przekonani, że procedury związane z cesją umów nie będą dla klientów e-wro uciążliwe – ograniczyliśmy je do niezbędnego minimum, wszystko będzie można załatwić praktycznie nie wychodząc z domu. W zamian zaoferujemy nowym abonentom kompleksowy pakiet usług telekomunikacyjnych – od tradycyjnej telefonii stacjonarnej, przez szybki Internet, telefonię internetową po e-commerce, wkrótce również multimedia, telewizję interaktywną i video na żądanie, a w przyszłości telefonię komórkową” – mówi Sławomir Szych, prezes zarządu Telefonii Dialog, od dziś nowego właściciela sieci e-wro. „Dialog w niezależnych badaniach i rankingach od lat osiąga najwyższe wskaźniki satysfakcji wśród swoich klientów – wierzę, że wkrótce potwierdzą to również klienci e-wro” – dodaje prezes Szych.

Wkrótce każdy abonent e-wro otrzyma list powitalny zawierający również pełną instrukcję postępowania i wszystkie potrzebne informacje. W trzech wrocławskich biurach obsługi e-wro od 26 lutego dyżurować będą pracownicy Dialogu. Do dyspozycji będą również konsultanci w placówce Dialogu (Rynek 35) oraz w Telecentrum (0801 700 700).

Aby skutecznie dokonać cesji umowy o świadczenie usług dostępu do Internetu na Telefonię Dialog, wystarczy podpisać załączone do listu oświadczenie i przekazać je do Dialogu do dnia 25 marca 2007 roku (osobiście do dowolnego biura e-wro lub Dialogu lub listownie wykorzystując do tego celu dodaną i opłaconą kopertę zwrotną). Nieprzekazanie tego oświadczenia w powyższym terminie spowoduje, że Dialog nie będzie mógł przejąć obsługi tych klientów, a Fortum Wrocław SA z braku technicznych możliwości świadczenia usług internetowych będzie zmuszone do rozwiązania dotychczasowej umowy zawartej z abonentem. Ostateczne odłączenie „spóźnialskich i zapominalskich” odbędzie się oczywiście po dodatkowej akcji informacyjnej ze strony Dialogu.

Nowy właściciel e-wro – Telefonia Dialog - od 10 lat działa na rynku teleinformatycznym, posiada więc odpowiedni potencjał i doświadczenie branżowe i jest w stanie zapewnić dynamiczny rozwój przejętej infrastruktury w oparciu o sprawdzone światowe wzorce sieci metropolitalnych (METRO).

„Na świecie współpraca operatorów telekomunikacyjnych z firmami sektora użyteczności publicznej funkcjonuje z sukcesem – to swoiste „wszystko w jednym”. Korzyści odczuwają zarówno współpracujący providerzy (wspólne planowanie inwestycji, oszczędności przy budowie sieci), jak i odbiorcy usług (komfort, jedno „gniazdko” w domu, wysokie przepływności, brak limitów, konkurencyjne ceny)” – podkreśla prezes Szych. „Zawarta dzisiaj transakcja otwiera perspektywę wielkiej sieci metropolitalnej oplatającej całe miasto, a nawet region” – podsumowuje prezes Szych.

Zakup sieci e-wro jest kolejnym krokiem w realizacji zakładanej wizji budowy wartości Telefonii Dialog w oparciu zarówno o organiczny rozwój własnej sieci, rozwój usług w oparciu o siec TP (sprzedaż abonentom TP abonamentu i usług głosowych oraz usług internetowych), jak i fuzje i przejęcia w szeroko rozumianym obszarze teleinformatycznym.

Zakup sieci e-wro to już trzecie przedsięwzięcie zrealizowane przez Dialog. Poprzednie to Tele Video Media i sklep internetowy Vivid.pl funkcjonujące jako spółki córki w grupie kapitałowej TD S.A.

„Już dziś mogę powiedzieć że nie ostatnie w tym roku” – mówi prezes zarządu Sławomir Szych.

źródło: Dialog

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej