Archiwalne

Ericsson wdrożył system zarządzania dostępem klientów do Internetu u operatora Petrotel

02.03.2009

Ericsson dostarczył i zintegrował u płockiego operatora Petrotel unikalne na świecie rozwiązanie oparte na routerach SmartEdge firmy Redback Networks oraz oprogramowaniu NetOp do zarządzania użytkownikami i urządzeniami telekomunikacyjnymi. Rozwiązanie ma charakter kompleksowy, Ericsson przy wdrożeniu nie korzystał z produktów firm trzecich.

Wdrożenie rozwiązania umożliwi operatorowi Petrotel zarządzanie rozbudowanymi funkcjami dostępu do Internetu przy użyciu funkcji routera typu BRAS. Operator może kształtować funkcje dostępu do Internetu tworząc polityki zależnie od czasu dnia czy ilości pobranych danych przez abonentów. Istotną częścią rozwiązania jest oprogramowanie NetOp zawierające komponenty do samodzielnego tworzenia nowych usług przez operatora, takich jak np. umożliwianie dostępu do Internetu z niekonwencjonalną przepustowścią. Dzięki udostępnionemu oprogramowaniu API operator posiada również możliwość tworzenia dodatkowych aplikacji.

Użyta platforma sprzętowa jest łatwo skalowalna zarówna w stronę ilości użytkowników jak i przepustowości pozwalając łączyć się z prędkością od 2Mb/s do 10Gb/s. Jedną z zalet rozwiązania wdrożonego dla operatora Petrotel jest wielofunkcyjność, dzięki której routery Redback pracują zarówno w rozwiązaniach szkieletowych (np. peering BGP) jak i przy agregacji sieci typu Metro Ethernet.

„Rozwiązanie dostarczone i zintegrowane w sieci operatora Petrotel jest wyjątkowe ze względu na implementację automatycznego przełączania się serwerów zarządzania politykami klientów jak i serwerów Network Managment System (NMS) bez interwencji administratora. Cieszymy się, że jako partner Petrotelu możemy dostarczać nowoczesne rozwiązania pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej oraz rozwijanie i udoskonalanie oferty dla abonentów." - powiedział Krzysztof Burzyński, Wiceprezes firmy Ericsson w Polsce odpowiedzialny w regionie Europy Środkowej za rozwój sieci.

źródło: Ericsson

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Było niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej