Archiwalne

Ericsson wzmacnia możliwości Global Service Delivery dzięki uruchomieniu nowego centrum w Pakistanie

09.10.2008

Ericsson otworzył nowe Centrum Usług Globalnych (Global Service Delivery Center - GSDC) w Pakistanie, wykonując kolejny krok w realizacji strategii globalnego świadczenia usług firmy Ericsson. Centrum w Lahore będzie wspierać pozycję firmy Ericsson jako globalnego lidera usług zarządzanych i będzie stanowić bazę regionalną dla usług konsultingowych i edukacyjnych dla rynków wschodzących - wnosząc wkład w ekspansję firmy w zakresie świadczenia usług.

Po otwartych ostatnio centrach GSDC w Libanie i Rumunii, centrum pakistańskie stanowi kolejny ewolucyjny krok w strategii firmy Ericsson rozwoju możliwości świadczenia globalnych i lokalnych usług. Centra GSDC mają zapewnić przygotowanie działalności biznesowej do globalnego rynku, przy coraz większym stopniu koncentracji na rynkach wschodzących, na których w ciągu następnych pięciu lat nastąpi największy wzrost liczby abonentów.

„Centrum to będzie kolejnym powodem, dla którego klienci na całym świecie będą w dalszym ciągu rozpoznawać firmę Ericsson jako wyraźnego lidera branży usług telekomunikacyjnych" - powiedział Fredrik Strand, wiceprezes i dyrektor Service Delivery and Operations, Business Unit Global Services. „Ericsson posiada globalną organizację ponad 29.500 specjalistów ds. usług, którzy wszyscy wydajnie pracują z wykorzystaniem tych samych procedr, metod i narzędzi dla zapewnienia, że dostarczamy naszym klientom usługi o wysokiej jakości."

Rynek telekomunikacyjny odnotował w ostatnich kilku latach w tym szybko rozwijającym się regionie gwałtowny wzrost. Utworzenie centrum w Lahore stanowi wyraz uznania umiejętności i zdolności, które Ericsson wypracował w trakcie tworzenia i utrzymywania dużych, złożonych środowisk telekomunikacyjnych.

„Pod względem liczby ludności Pakistan jest szóstym krajem na świecie. Otwarcie centrum GSDC pozwoli na dalszy rozwój naszych możliwości związanych ze świadczeniem usług w tym regionie" - stwierdził Zibber Mohiuddin, prezes i dyrektor krajowy Ericsson Pakistan - „to specjalistyczne centrum nie tylko wzmocni związki firmy Ericsson z Pakistanem, ale także będzie pierwszym tego rodzaju centrum w tym kraju."

Inauguracja nowego centrum GSDC w Lahore odbyła się z udziałem urzędników wysokiego szczebla z sektora telekomunikacyjnego i zespołu menadżerów Ericsson Middle East pod kierownictwem Bo-Erika Dahlströma.

źródło: Ericsson

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News Powerbanki - jak wybrać najlepszy model do podróży i codziennego użytku?

Powerbanki stały się jednym z niezbędnych akcesoriów dla wielu osób, zwłaszcza tych, które często podróżują lub korzystają z urządzeń mobilnych przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy chcesz naładować swój telefon, tablet czy słuchawki bezprzewodowe, dobry powerbank to gwarancja, że twoje urządzenia nie rozładują się w najmniej oczekiwanym momencie. Wybór odpowiedniego modelu może być jednak trudny, biorąc pod uwagę mnogość dostępnych opcji na rynku. W tym poradniku dowiesz się, na co zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy powerbank do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej