Archiwalne

Eurotaryfa w Orange niższa nawet o 70%

01.08.2007

Orange przedstawił nowe cenniki połączeń roamingowych - Eurotaryfę, która będzie obowiązywała od 30 sierpnia 2007 r. Wraz z jej wprowadzeniem operator ujednolica ceny roamingu we wszystkich ofertach abonamentowych i na kartę. Nowe ceny na połączenia i SMS-y będą niższe nawet o 70%.

23 maja br. Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie obniżenia stawek roamingowych na połączenia w 27 krajach członkowskich Unii Europejskiej. Zgodnie z przyjętymi uregulowaniami rozporządzenie obowiązuje od 30 czerwca 2007 r. i wprowadziło następujący terminarz wdrożenia Eurotaryfy przez operatorów:

  • 30 czerwca 2007 r. - publikacja szczegółowych warunków Eurotaryfy w Dzienniku Komisji Europejskiej,
  • 30 lipca 2007 r. - opublikowanie przez operatorów cenników dostosowanych do Eurotaryfy,
  • 30 sierpnia 2007 r. - początek obowiązywania nowych cenników wynikających
    z Eurotaryfy.

Zgodnie z warunkami wdrażania Eurotaryfy, Orange udostępnia wszystkim Klientom nowe ceny połączeń roamingowych w wyznaczonym terminie - 30 lipca br.  Informacje o Eurotaryfie w Orange są dostępne na stronie http://www.orange.pl/ oraz przez infolinię, zostaną również wysłane SMS-em do wszystkich klientów Orange. Wysyłka informacji rozpocznie się 30 lipca i potrwa około 3 tygodni.

Eurotaryfa w ofercie Orange Travel jest całkowicie nową taryfą roamingową wprowadzającą niższe ceny połączeń roamingowych we wszystkich krajach świata, które zostały w niej podzielone na 5 stref. W stosunku do dotychczasowych cen koszty połączeń w roamingu Orange będą niższe nawet o 70%. Innowacją w Orange Travel jest także  wyrównanie cen usług roamingowych we wszystkich ofertach abonamentowych i na kartę. Klienci Orange Go, POP i ofert Mix zapłacą tyle samo za minutę połączenia niezależnie od tego czy wybiorą numer kodem *123* (Wybieranie Kodem) czy bezpośrednio z klawiatury (Proste Wybieranie).

Wprowadzenie Eurotaryfy nastąpi 30 sierpnia br. Jej aktywacja dla wszystkich klientów Orange zostanie przeprowadzona automatycznie i nie będzie wymagała z ich strony żadnych dodatkowych działań.

Klienci ofert abonamentowych, którzy z jakiegokolwiek powodu będą chcieli pozostać przy obecnych warunkach rozliczeniowych, od dnia 30 lipca mogą zgłosić taką decyzję:

  • wysyłając bezpłatny SMS o treści NIE na numer 803,
  • przez Orange On-line,
  • przez połączenie z bezpłatnym numerem *500 - Automatycznego Biura Obsługi Klienta.

Zgłoszenia można dokonać także przez numery Biura Obsługi Klienta *100 i *600 (cena za połączenie uzależniona od planu taryfowego).

źródło: Orange

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News Najbardziej prądożerne urządzenia w Twoim domu

Wzrost cen za energię elektryczną skłania coraz więcej osób do jej oszczędzania. Niestety, okazuje się, że nawet wyłączanie na noc różnych urządzeń powoduje tylko minimalne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej, gdy mamy stare i mocno prądożerne sprzęty. Dobrym rozwiązaniem na obniżenie rachunku za prąd jest inwestycja w energooszczędne. czytaj więcej

Mio Rusza sezonowa promocja Mio – nawet do 180 zł zwrotu przy zakupie wybranego produktu

Planujesz zakup wideorejestratora, a może nawigacji połączonej z kamerą? Mio Polska rozpoczyna zimową promocję cashback na wybrane urządzenia. Akcja potrwa do stycznia 2018 roku. Osobom, które zdecydują się nabyć jeden z promocyjnych produktów Mio, w zależności od modelu, zostanie zwrócone od 50 do 180 zł. czytaj więcej