Archiwalne

EXATEL na targach CeBIT w Hanowerze - podsumowanie

22.03.2010


Kilkaset tysięcy osób z różnych krajów świata, przedstawiciele świata nauki i biznesu, odwiedziło tegoroczne, międzynarodowe targi branży teleinformatycznej CeBIT, które odbyły się w Hanowerze w dniach 2-6 marca br. Wśród gości odwiedzających stoisko EXATEL byli także reprezentanci polskiego i niemieckiego rządu. Dla EXATEL udział w tym wydarzeniu był kolejnym krokiem w realizacji strategii, która zakłada ekspansję na rynki zagraniczne, począwszy od rynku niemieckiego.

W ramach tych działań Spółka podjęła decyzję o stworzeniu Europejskiego Programu Partnerskiego Net-in-Time, którego główne założenia oraz korzyści zaprezentowano potencjalnym partnerom podczas targów CeBIT. Net-in-Time jest platformą współpracy dla dostawców usług telekomunikacyjnych działających w różnych krajach Europy, której celem jest ekspansja ich biznesu, bez względu na lokalizację geograficzną. Zakres współpracy ma dotyczyć przede wszystkim sprzedaży usług VPN MPLS dla dużych, międzynarodowych firm.

W tegorocznych targach CeBIT wzięło udział ponad 4 tys. firm z blisko 70 krajów, w tym 22 spółki z Polski. EXATEL był jedynym polskim telekomem oraz jednocześnie jednym z najbardziej okazale występujących na targach polskich przedsiębiorców. Nowoczesna bryła stoiska, klasyczna elegancja oraz odpowiednia kolorystyka, zgodna z tożsamością firmy nawiązywała do kluczowych wartości EXTATEL, tj. bezpieczeństwa, nowoczesności, wiarygodności oraz stabilizacji w biznesie.

Do najważniejszych wydarzeń podczas tegorocznych targów w Hanowerze bez wątpienia należały wizyty na stoisku EXATEL dwóch przedstawicieli rządów: Premiera Dolnej Saksonii – Christiana Wulffa oraz Wicepremiera i Ministra Gospodarki – Waldemara Pawlaka. Premierzy dobrze ocenili stan dotychczasowej współpracy gospodarczej między Polską i Dolną Saksonią.

Prezes Zarządu EXATEL Zdzisław Nowak, podczas rozmowy z premierem Wulffem, wyraził chęć współpracy z partnerami z rynku niemieckiego, nawiązując do hasła przewodniego targów: „Connected Word – integracja technologiczna i globalizacja rynku”. Podkreślił znaczenie programu partnerskiego Net-in-Time dla budowania porozumienia pomiędzy partnerami, którzy będą mogli wspólnie tworzyć nową jakość biznesu. Premier Dolnej Saksonii podkreślił rangę gospodarczą kontaktu z przedstawicielami EXATEL. Wyraził również zadowolenie z obecności na targach polskich spółek, dzięki czemu możliwe będzie rozszerzenie współpracy firm na rynku europejskim.

Na stoisku EXATEL miało również miejsce spotkanie wicepremiera Pawlaka z polskimi przedsiębiorcami wystawiającymi się na targach CeBIT. Była to również okazja do zaprezentowania premierowi zalet programu Net-in-Time.

Warto zwrócić także uwagę, że wiceszef polskiego rządu Waldemar Pawlak podczas targów oficjalnie zgłosił organizatorom CeBIT inicjatywę Polski, by w perspektywie 2-3 lat nasz kraj został partnerem imprezy. „CeBIT to jedna z największych na świecie imprez poświęconych innowacyjnym technologiom. Chcielibyśmy, aby Polska została w najbliższym czasie krajem partnerskim targów” – powiedział wicepremier Waldemar Pawlak. „Byłaby to świetna okazja do promocji polskiej myśli technologicznej i całej gospodarki – podkreślił.

W ramach promocji programu partnerskiego członkowie Zarządu EXATEL prowadzili bezpośrednie spotkania bilateralne z Zarządami m.in. GasLine Gmbh, Lambdanet Communications AG, 3U Holding AG, Equinix Inc. oraz RLDZ. Program spotkał się z zainteresowaniem ze strony firm i w ramach możliwości jego realizacji uzgodniono dalsze kroki dla nawiązania ściślejszych relacji handlowych.

Targi CeBIT w Hanowerze to jedna z największych tego typu imprez na świecie. Udziałowcami Deutsche Messe AG, organizatora targów CeBit są: Land Dolnej Saksonii, miasto Hanower, miasto Brema oraz region Hanower. Powierzchnia terenu targowego to 1 mln m2, na którym znajduje się 27 nowoczesnych hal o łącznej powierzchni 500 tys. m2.

Firmę EXATEL na targach CeBIT reprezentowali przedstawiciele Zarządu w osobach:

Zdzisław Nowak – Prezes Zarządu
Piotr Błędziński – Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.

Obecni byli także:
Stanisław Szuder – Dyrektor Biura Strategii i Regulacji
Marta Jachura – Dyrektor Departamentu Marketingu i Obsługi Klienta
Magdalena Krassowska – Główna Asystentka Prezesa Zarządu
Karina Hetmanowska – Asystentka Prezesa Zarządu
Arleta Boncol – Asystentka Członka Zarządu ds. Technicznych
Józef Ejzel – Dyrektor Biura Wsparcia Sprzedaży
Sebastian Miecielica – Dyrektor Działu Klientów Strategicznych - Rynek Centralny
Mariusz Kasprzak – Kierownik Zespołu Rozwoju Biznesu
Damian Matyszewski – Kierownik Zespołu Działu Operatorów Zagranicznych
Grzegorz Kozłowski – Kierownik Zespołu Pozycjonowania Planowania Sprzedaży i Monitoringu Rynku
Agnieszka Clarey – Kierownik Działu Promocji i Reklamy
Iwona Księżopolska – Specjalista ds. Marketingu, Dział Promocji i Reklamy
Katarzyna Kozłowska – Specjalista ds. PR, Biuro Public Relations

źródło: Exatel

News Jak urządzić pokój gracza pod kątem jakości dźwięku? Jakie mini wieże stereo są warte uwagi?

Prywatny gaming room w domu da się stworzyć własnymi siłami. Wcale nie musisz inwestować dziesiątek tysięcy złotych, żeby przygotować pokój idealny do rozrywki przed ekranem komputera lub konsoli. O co musisz zadbać i od czego w ogóle zacząć urządzanie pokoju dla gracza? Na początek weź pod uwagę akustykę pomieszczenia, która przełoży się na jakość codziennych rozgrywek. Dopiero później zacznij kompletowanie wyposażenia wnętrza. czytaj więcej

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Jak ochronić telefon przed upadkiem?

Kupujemy coraz to nowsze i droższe telefony. Wiadomo, że musimy o nie odpowiednio zadbać, aby zapobiec niefortunnym zniszczeniom, dlatego zaopatrujemy się często w drogie akcesoria telefoniczne, które nie do końca spełniają się w prawidłowy sposób. Ale jak je w takim razie dobrze wybrać? Co będzie najbardziej wytrzymałe? czytaj więcej