Kilkaset tysięcy osób z różnych krajów świata, przedstawiciele świata nauki i biznesu, odwiedziło tegoroczne, międzynarodowe targi branży teleinformatycznej CeBIT, które odbyły się w Hanowerze w dniach 2-6 marca br. Wśród gości odwiedzających stoisko EXATEL byli także reprezentanci polskiego i niemieckiego rządu. Dla EXATEL udział w tym wydarzeniu był kolejnym krokiem w realizacji strategii, która zakłada ekspansję na rynki zagraniczne, począwszy od rynku niemieckiego.
W ramach tych działań Spółka podjęła decyzję o stworzeniu Europejskiego Programu Partnerskiego Net-in-Time, którego główne założenia oraz korzyści zaprezentowano potencjalnym partnerom podczas targów CeBIT. Net-in-Time jest platformą współpracy dla dostawców usług telekomunikacyjnych działających w różnych krajach Europy, której celem jest ekspansja ich biznesu, bez względu na lokalizację geograficzną. Zakres współpracy ma dotyczyć przede wszystkim sprzedaży usług VPN MPLS dla dużych, międzynarodowych firm.
W tegorocznych targach CeBIT wzięło udział ponad 4 tys. firm z blisko 70 krajów, w tym 22 spółki z Polski. EXATEL był jedynym polskim telekomem oraz jednocześnie jednym z najbardziej okazale występujących na targach polskich przedsiębiorców. Nowoczesna bryła stoiska, klasyczna elegancja oraz odpowiednia kolorystyka, zgodna z tożsamością firmy nawiązywała do kluczowych wartości EXTATEL, tj. bezpieczeństwa, nowoczesności, wiarygodności oraz stabilizacji w biznesie.
Do najważniejszych wydarzeń podczas tegorocznych targów w Hanowerze bez wątpienia należały wizyty na stoisku EXATEL dwóch przedstawicieli rządów: Premiera Dolnej Saksonii – Christiana Wulffa oraz Wicepremiera i Ministra Gospodarki – Waldemara Pawlaka. Premierzy dobrze ocenili stan dotychczasowej współpracy gospodarczej między Polską i Dolną Saksonią.
Prezes Zarządu EXATEL Zdzisław Nowak, podczas rozmowy z premierem Wulffem, wyraził chęć współpracy z partnerami z rynku niemieckiego, nawiązując do hasła przewodniego targów: „Connected Word – integracja technologiczna i globalizacja rynku”. Podkreślił znaczenie programu partnerskiego Net-in-Time dla budowania porozumienia pomiędzy partnerami, którzy będą mogli wspólnie tworzyć nową jakość biznesu. Premier Dolnej Saksonii podkreślił rangę gospodarczą kontaktu z przedstawicielami EXATEL. Wyraził również zadowolenie z obecności na targach polskich spółek, dzięki czemu możliwe będzie rozszerzenie współpracy firm na rynku europejskim.
Na stoisku EXATEL miało również miejsce spotkanie wicepremiera Pawlaka z polskimi przedsiębiorcami wystawiającymi się na targach CeBIT. Była to również okazja do zaprezentowania premierowi zalet programu Net-in-Time.
Warto zwrócić także uwagę, że wiceszef polskiego rządu Waldemar Pawlak podczas targów oficjalnie zgłosił organizatorom CeBIT inicjatywę Polski, by w perspektywie 2-3 lat nasz kraj został partnerem imprezy. „CeBIT to jedna z największych na świecie imprez poświęconych innowacyjnym technologiom. Chcielibyśmy, aby Polska została w najbliższym czasie krajem partnerskim targów” – powiedział wicepremier Waldemar Pawlak. „Byłaby to świetna okazja do promocji polskiej myśli technologicznej i całej gospodarki – podkreślił.
W ramach promocji programu partnerskiego członkowie Zarządu EXATEL prowadzili bezpośrednie spotkania bilateralne z Zarządami m.in. GasLine Gmbh, Lambdanet Communications AG, 3U Holding AG, Equinix Inc. oraz RLDZ. Program spotkał się z zainteresowaniem ze strony firm i w ramach możliwości jego realizacji uzgodniono dalsze kroki dla nawiązania ściślejszych relacji handlowych.
Targi CeBIT w Hanowerze to jedna z największych tego typu imprez na świecie. Udziałowcami Deutsche Messe AG, organizatora targów CeBit są: Land Dolnej Saksonii, miasto Hanower, miasto Brema oraz region Hanower. Powierzchnia terenu targowego to 1 mln m2, na którym znajduje się 27 nowoczesnych hal o łącznej powierzchni 500 tys. m2.
Firmę EXATEL na targach CeBIT reprezentowali przedstawiciele Zarządu w osobach:
Zdzisław Nowak – Prezes Zarządu
Piotr Błędziński – Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.
Obecni byli także:
Stanisław Szuder – Dyrektor Biura Strategii i Regulacji
Marta Jachura – Dyrektor Departamentu Marketingu i Obsługi Klienta
Magdalena Krassowska – Główna Asystentka Prezesa Zarządu
Karina Hetmanowska – Asystentka Prezesa Zarządu
Arleta Boncol – Asystentka Członka Zarządu ds. Technicznych
Józef Ejzel – Dyrektor Biura Wsparcia Sprzedaży
Sebastian Miecielica – Dyrektor Działu Klientów Strategicznych - Rynek Centralny
Mariusz Kasprzak – Kierownik Zespołu Rozwoju Biznesu
Damian Matyszewski – Kierownik Zespołu Działu Operatorów Zagranicznych
Grzegorz Kozłowski – Kierownik Zespołu Pozycjonowania Planowania Sprzedaży i Monitoringu Rynku
Agnieszka Clarey – Kierownik Działu Promocji i Reklamy
Iwona Księżopolska – Specjalista ds. Marketingu, Dział Promocji i Reklamy
Katarzyna Kozłowska – Specjalista ds. PR, Biuro Public Relations
źródło: Exatel
News Jak naładować telefon szybciej?
W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej