Archiwalne

FreecoNet: innowacja tkwi w szczegółach

16.01.2009

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, zespół FreecoNet – jednego z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce – po raz kolejny udoskonalił platformę. Wprowadzony przed kilkoma dniami pakiet ulepszeń i nowości, czyni FreecoNet jeszcze atrakcyjniejszym i prostszym w obsłudze dla użytkowników.

Najważniejszą rzeczą, na którą czekało wiele osób korzystających z FreecoNet jest system automatycznych powiadomień, który pojawił się zarówno w panelu klienta, jak i partnera. Użytkownicy FreecoNet zyskali tym samym niezwykle użyteczne narzędzie, pozwalające im na monitorowanie wszelkich zdarzeń zachodzących na ich koncie FreecoNet, np. zmiany stanu środków. Partnerzy, którzy świadczą usługi telefonii internetowej w oparciu o FreecoNet, mogą natomiast w prosty sposób monitorować liczbę i aktywność swoich klientów. Powiadomienia dostarczane są na skrzynkę e-mail zgodnie z indywidualnymi ustawieniami.

Poszerzono również listę urządzeń VoIP, które automatycznie konfigurują się do działania we FreecoNet. Mowa tu o telefonach Cisco SPA921 i SPA922 oraz bramce Cisco WRP 400, które po wpisaniu zaledwie adresu MAC oraz numeru seryjnego w panelu użytkownika, są już gotowe do działania. Przydatną funkcjonalnością dla użytkowników jest również wprowadzona możliwość importu kontaktów do panelu użytkownika z plików CSV. Usprawniona została także możliwość dzwonienia na numery alarmowe. Teraz w awaryjnych sytuacjach można nawiązać połączenie również w przypadku braku środków na koncie.

Dodano także wiele usprawnień dla wprowadzonej niedawno Konsoli Faksów, funkcjonującej w ramach usługi Wirtualny Fax (służącej do wysyłania, odbierania i magazynowania faksów przez Internet). Rozszerzono m.in. możliwość nadawania faksów o opcję Print2fax. Umożliwia ona wysyłanie faksów poprzez sterownik drukarki zainstalowany na komputerze użytkownika. Wystarczy, że wybierze on komendę „Drukuj”, np. w edytorze tekstu lub arkuszu kalkulacyjnym. Innym usprawnieniem dla użytkownika jest to, że widzi kontakty przy dokumentach odebranych i wysłanych w swojej Konsoli Faksu, a także liczbę wysłanych stron. Dodatkowo z poziomu Konsoli Faksu może odpowiedzieć na przychodzący faks czy wysłać dokument faksowy ponownie na numer odbiorcy.

Dla większej przejrzystości panelu FreecoNet dokonano poprawek w opisach wszystkich usług. Przy każdej z nich wprowadzony został również przycisk dostępu do szybkiej pomocy dotyczącej danej usługi. Platforma FreecoNet została również przetłumaczona na język angielski i daje obecnie użytkownikowi możliwość wyboru języka.

Coraz większą popularnością cieszy się niedawno uruchomiony blog techniczny FreecoNet, służący między innymi do wymiany poglądów na temat API FreecoNet. Jeden z użytkowników – Paweł Banasik - już znalazł dla niego zastosowanie, tworząc tzw. „FreecoNet Manager” - wtyczkę do przeglądarki internetowej Firefox, korzystającą z API FreecoNet. Wyświetla ona w pasku statusu przeglądarki aktualny stan konta we FreecoNet. Jest to bardzo wygodny sposób kontrolowania wydatków telefonicznych, przede wszystkim dla osób dzwoniących za pośrednictwem komputera. Więcej o „FreecoNet Manager” oraz instalacji wtyczki można przeczytać na blogu technicznym FreecoNet.

źródło:

News Jaki smartfon: Realme C21 czy Vivo Y20s? A może tablet Samsung Galaxy Tab A7 Lite?

Zastanawiasz się nad budżetową wersją smarfona? Możesz wybierać z pośród dużej gamy tego typu produktów. My zaproponujemy Ci wybór pomiędzy Realme C21 oraz Vivo Y20s, ale jeśli w trochę wyższej cenie chciałbyś mieć większy ekran, żeby na przykład wygodniej grać lub oglądać filmy, to Twój wybór mógłby paść na tablet Samsung Galaxy Tab A7 Lite. Zobacz jakie są zalety tych urządzeń. czytaj więcej

News 90% właścicieli popełnia te błędy przy wyborze hostingu

Szykujesz się do zmiany hostingu? Twój dotychczasowy nie spełniał Twoich wymagań lub po prostu szukasz czegoś nowego? Niezależnie od przyczyny migracji Twojej strony internetowej nie popełniaj tych samych błędów, co 90% właścicieli witryn www. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej