Archiwalne

FreecoNet w mediach społecznościowych

19.08.2010


FreecoNet rozbudował swoją komunikację z użytkownikami o nowe kanały – Twittera, Blipa i Facebook. Twitter i Blip mają służyć do szybkiej komunikacji w przypadku „wyjątkowych okoliczności”, Facebook – rozwijaniu związków między marką i jej użytkownikami. Operator tym samym kontynuuje budowanie swojej marki wokół idei społeczności.

Działania na Twitterze (http://twitter.com/freeconet) i Blipie (http://freeconet.blip.pl/) będą miały przede wszystkim na celu dostarczanie użytkownikom wiedzy na temat pilnych alertów. Mikroblogi, jako narzędzie niezależne od strony głównej operatora, umożliwią błyskawiczną komunikację w razie sytuacji awaryjnych, choć służyć będą również do informowania o sprawach bieżących. Pierwszym istotnym tematem, którego dotyczyć będą wpisy, jest migracja kont użytkowników Tlenofonu do FreecoNet. Dzięki temu, klienci FreecoNet Tlenofon SA będą wyczerpująco i ekspresowo powiadamiani o harmonogramie i przebiegu przenoszenia kont. Facebook (http://www.facebook.com/freeconet), na którym operator prowadzi profil już od kwietnia bieżącego roku, stanowi przede wszystkim miejsce wymiany myśli na temat działań firmy i telefonii internetowej w ogóle. Jest jednocześnie źródłem wiedzy o artykułach eksperckich, wydarzeniach w branży i publikacjach o firmie. Niedługo pojawią się na nim atrakcje specjalnie dedykowane fanom operatora – promocje i konkursy z ciekawymi nagrodami, które można będzie zdobyć jedynie na Facebooku.

- Firmy od pewnego czasu starają się zaznaczać swoją obecność w mediach, takich jak Facebook i Twitter. Nasza przygoda ze społecznościami zaczęła się jednak dużo wcześniej. Już na pierwszym etapie tworzenia platformy chcieliśmy, aby użytkownicy mieli realny wpływ na to, w jakim kierunku zmierza jej rozwój. Budowaliśmy społeczności wokół określonych inicjatyw związanych z VoIP i naszą marką. Hakerzy współpracowali z nami w zapewnieniu bezpieczeństwa na platformie, instalatorzy pomagali w konfiguracji usługi mniej zorientowanym użytkownikom, a programiści dostosowywali swoje systemy do współpracy z naszą platformą przez API. Zaistnienie na Facebooku, Twitterze i Blip jest naturalną konsekwencją działań FreecoNet. Chcemy mieć możliwość bezpośredniej komunikacji i współdziałania z użytkownikami – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

Nowe kanały społecznościowe uzupełniają już istniejące inicjatywy FreecoNet. Operator jest twórcą VoIPedii (http://www.voipedia.pl/) - pierwszej w Polsce encyklopedii dotyczącej telefonii internetowej. VoIPedia, uruchomiona na bazie Wikipedii, jest fachowym i obiektywnym źródłem wiedzy na temat rynku, sprzętu i usług. Strona zarejestrowała do tej pory blisko 50 000 odsłon. Jest serwisem poświęconym telefonii internetowej w ogóle, natomiast informowaniu i dzieleniu się tym, co związane bezpośrednio z FreecoNet, służy stworzony na stronie głównej operatora blog firmowy (http://blog.freeconet.pl/) i blog technologiczny (http://techblog.freeconet.pl/). Na pierwszym z nich można przeczytać o zagadnieniach z rynku VoIP i bieżących sprawach związanych z działalnością operatora. Drugi poświęcony jest tematyce telefonii internetowej od strony technicznej – zawarte są na nim wskazówki, komentarze i zagadnienia z zakresu programowania. Do komunikacji z użytkownikami służy także forum (https://www.freeconet.pl/forum/), newsletter, mailingi, kanał informacyjny w panelu użytkownika, a także obsługa call center.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Tworzenie stron internetowych Gorzów Wielkopolski - Profesjonalne projektowanie na miarę potrzeb

W dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, profesjonalna strona internetowa jest kluczową wizytówką każdej firmy. W Gorzowie Wielkopolskim konkurencja w przestrzeni online stale rośnie, co wymusza na firmach potrzebę wyróżnienia się i zaprezentowania swoich usług w jak najlepszym świetle. Wiele lokalnych biznesów decyduje się na profesjonalne tworzenie stron internetowych, zwracając uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal techniczny i wizualny, aby przyciągnąć nowych klientów i zbudować swoją markę w internecie. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Aktualne trendy w zatrudnianiu pracowników IT

W stale ewoluującym krajobrazie technologii, proces i strategie zatrudniania pracowników IT przeszły znaczące zmiany. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak media społecznościowe zagrażają bezpieczeństwu informacji?

Współczesne firmy działają w bardzo złożonych środowiskach bezpieczeństwa. Z jednej strony rośnie krajobraz zagrożenia, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani w swoich atakach w miarę uzyskiwania dostępu do nowych narzędzi (np. sztucznej inteligencji) czy ofert (hakowanie jako usługa). Z drugiej strony organizacje mają do czynienia z danymi bardziej wrażliwymi niż kiedykolwiek. To sprawiło, że zaczęliśmy się domagać lepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa. czytaj więcej