Archiwalne

GTS Central Europe powołał Miloša Mastnika na Szefa Marketingu Grupy

22.09.2010


GTS Central Europe, wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej, działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną mianował Miloša Mastnika na Szefa Marketingu Grupy. Będzie on odpowiedzialny za komunikację marketingową GTS oraz Public Relations.

Miloš Mastnik ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Był Dyrektorem Naczelnym ds. Marketingu w Czech Telecom (czeskim odpowiedniku TPSA). W 2004 roku dołączył do zespołu GTS Novera, czeskiej spółki wchodzącej w skład Grupy, gdzie był odpowiedzialny za marketing, strategię oraz rozwój. Od 2008 roku był Dyrektorem Departamentu Wsparcia Sprzedaży w spółce, zarządzającym działami marketingu, obsługi klienta oraz wsparcia sprzedaży.

Ponadto, do zadań Miloša Mastnika należało również wdrożenie nowego modelu biznesowego, opartego na poprawie i standaryzacji procesów, w celu unifikacji poziomu usług, oferowanych we wszystkich krajowych oddziałach Grupy. Miloš Mastnik jest także koordynatorem procesu integracji nowo zakupionego przez GTS rumuńskiego operatora - spółki Datek.

„Utworzenie tego nowego, regionalnego stanowiska jest ważną częścią realizacji strategii GTS, zmierzającej do koordynacji działań marketingowych Grupy.” wyjaśnia Adam Sawicki, Prezes Grupy GTS. „Wpisuje się także w nasz szerszy cel - umocnienie pozycji GTS jako jednej z największych w regionie firm, zajmujących się usługami z obszaru transmisji danych i centrów danych”, dodaje.

Miloš Mastnik jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Pradze. Ukończył również studia z zakresu Technologii Telekomunikacyjnych na Delft University of Technology. Posiada tytuł MBA Uniwersytetu w Pitsburgu.

źródło: GTS CE

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Samsung Galaxy S22 - który model wybrać?

Niewątpliwie „wyścig smartfonowy” trwa na dobre i każdy producent pokazuje coraz to nowsze wersje swoich produktów. Dotyczy to również smartfonów Samsung, a w tym konkretnym przypadku flagowców z serii S. W lutym br na polskim rynku miały swoją premierę trzy smartfony z serii S22:

- Samsung Galaxy S22,
- Samsung Galaxy S22+,
- Samsung Galaxy S22 Ultra.

Są one kontynuacją dobrze przyjętej przez odbiorców linii Galaxy S. Jednak który z nich wybrać? Podpowiadamy i pokazujemy różnice. czytaj więcej

News Potęga Facebook Ads. Najważniejsze powody, dla których warto reklamować się na Facebooku

To najpopularniejsze medium społecznościowe na całym świecie. Każdego miesiąca z Facebooka korzystają prawie 3 miliardy internautów, a co minutę 4 miliony użytkowników naciska przycisk „lubię to”. Poza tym według statystyk podawanych przez Facebooka aż 26% wszystkich użytkowników platformy, którzy kliknęli link, dokonali następnie zakupu. Odpowiedź na pytanie: „czy warto reklamować się na Facebooku?” jest zatem prosta. To jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji produktów i usług. Dowiedz się, dlaczego jeszcze warto korzystać z Facebook Ads. czytaj więcej