GTS Central Europe, wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej, działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną mianował Miloša Mastnika na Szefa Marketingu Grupy. Będzie on odpowiedzialny za komunikację marketingową GTS oraz Public Relations.
Miloš Mastnik ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Był Dyrektorem Naczelnym ds. Marketingu w Czech Telecom (czeskim odpowiedniku TPSA). W 2004 roku dołączył do zespołu GTS Novera, czeskiej spółki wchodzącej w skład Grupy, gdzie był odpowiedzialny za marketing, strategię oraz rozwój. Od 2008 roku był Dyrektorem Departamentu Wsparcia Sprzedaży w spółce, zarządzającym działami marketingu, obsługi klienta oraz wsparcia sprzedaży.
Ponadto, do zadań Miloša Mastnika należało również wdrożenie nowego modelu biznesowego, opartego na poprawie i standaryzacji procesów, w celu unifikacji poziomu usług, oferowanych we wszystkich krajowych oddziałach Grupy. Miloš Mastnik jest także koordynatorem procesu integracji nowo zakupionego przez GTS rumuńskiego operatora - spółki Datek.
„Utworzenie tego nowego, regionalnego stanowiska jest ważną częścią realizacji strategii GTS, zmierzającej do koordynacji działań marketingowych Grupy.” wyjaśnia Adam Sawicki, Prezes Grupy GTS. „Wpisuje się także w nasz szerszy cel - umocnienie pozycji GTS jako jednej z największych w regionie firm, zajmujących się usługami z obszaru transmisji danych i centrów danych”, dodaje.
Miloš Mastnik jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Pradze. Ukończył również studia z zakresu Technologii Telekomunikacyjnych na Delft University of Technology. Posiada tytuł MBA Uniwersytetu w Pitsburgu.
źródło: GTS CE