Archiwalne

Heyah nagrodzona za spot reklamowy 'W Heyah dostajesz za nic'

28.01.2011

Spot reklamowy "W Heyah dostajesz za nic" wygrał w plebiscycie MTV Networks Polska i At Media na najbardziej lubiane reklamy, zgarniając statuetkę Spoters 2010.

W nagrodzonej reklamie pies Winston dostaje za nic od świstaka, „obrywając” od niego z plujki. Spot wspierał ofertę Heyah, w której użytkownicy regularnie doładowujący konto mogą otrzymać telefon w cenie od 1 złotówki w ramach oferty „Telefon bez umowy”.

Spot „W Heyah dostajesz za nic” został nagrodzony w kategorii „W zasięgu”. Reklamy Heyah z kotem Ryśkiem i psem Winstonem już drugi rok z rzędu zostały docenione w głosowaniu użytkowników portalu http://www.spoters.com.pl/. W zeszłym roku statuetkę otrzymała reklama Heyah "No to Sru".

Spoters to jedyny w Polsce plebiscyt na najbardziej lubiane przez młodzież reklamy. Od trzech lat organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Nagrody przyznają widzowie MTV i Viva Polska w internetowym głosowaniu.

źródło: Heyah

News Jak wykorzystać na co dzień lokalizator GPS?

Lokalizowanie i śledzenie zarówno osób jak i rzeczy bywa tematem bardzo kontrowersyjnym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ tego rodzaju działania posiadają pewne obwarowania prawne, których musimy przestrzegać. Jednakże lista korzyści wynikających z tego rodzaju monitoringu również jest bardzo szeroka. Nowoczesne lokalizatory z systemami GPS pomagają chociażby w namierzaniu osób, naszego mienia, a także optymalizacji w przypadku wykorzystania ich do celów służbowych, na przykład we flocie pojazdów firmowych. Tego rodzaju dane lokalizacyjne są niezwykle cenne i pozwalają na bardzo wiele możliwości ich wykorzystania. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej