Spot reklamowy "W Heyah dostajesz za nic" wygrał w plebiscycie MTV Networks Polska i At Media na najbardziej lubiane reklamy, zgarniając statuetkę Spoters 2010.
W nagrodzonej reklamie pies Winston dostaje za nic od świstaka, „obrywając” od niego z plujki. Spot wspierał ofertę Heyah, w której użytkownicy regularnie doładowujący konto mogą otrzymać telefon w cenie od 1 złotówki w ramach oferty „Telefon bez umowy”.
Spot „W Heyah dostajesz za nic” został nagrodzony w kategorii „W zasięgu”. Reklamy Heyah z kotem Ryśkiem i psem Winstonem już drugi rok z rzędu zostały docenione w głosowaniu użytkowników portalu http://www.spoters.com.pl/. W zeszłym roku statuetkę otrzymała reklama Heyah "No to Sru".
Spoters to jedyny w Polsce plebiscyt na najbardziej lubiane przez młodzież reklamy. Od trzech lat organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Nagrody przyznają widzowie MTV i Viva Polska w internetowym głosowaniu.
źródło: Heyah