W minionym tygodniu, tuż przed długim weekendem przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie pierwszej pracowni Maćka Sieradzky’ego, młodego projektanta, finalisty pierwszej edycji programu „Project Runway”. Pop-up store Maćka Sieradzky’ego, którego partnerem jest HTC, stworzony został w ramach akcji „Kolonie Letnie[1].”
Maciek Sieradzky dzięki udziałowi w programie TVN zyskał ogromną sympatię telewidzów i internautów. Jego fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 140 tysięcy użytkowników! Dotychczas projektant mieszkał i pracował w Łodzi. Od połowy lipca próbuje swoich sił w Warszawie i już odnosi sukcesy. Maciek Sieradzky tworzy ubrania i z powodzeniem rozwija własną markę odzieżową „dzky”. Naturalnym etapem w jego karierze jest własna pracownia, gdzie będzie mógł oddawać się swojej pasji, a także miejsce w którym każdy może nabyć jego kreacje. Stąd pomysł na pop- up store, który idealnie łączy te dwie funkcje. Pop-up store Maćka Sierdzky’ego otwarty jest od poniedziałku do soboty
w godzinach 12:00 do 20:00.
Dla firmy, która do projektowania i wzornictwa podchodzi w wyjątkowy sposób, popieranie inicjatyw o tej tematyce jest naturalne. Cieszę się, że możemy wspierać niewątpliwy talent Maćka Sieradzky’ego. Jego pop-up store przy Placu Trzech Krzyży, z pewnością zyska ogromną popularność i uznanie wśród wszystkich intersujących się modą i designem. Z niecierpliwością czekamy na nowe kreacje sygnowane znakiem „dzky” - mówi Julita Hubicka, Marketing Manager w HTC Polska.
Otwarcie pracowni Maćka Sieradzky’ego przyciągnęło wielu jego fanów, którzy mieli okazję podziwiać najnowszą kolekcję młodego projektanta: bluzy, T-shirty, sukienki czy akcesoria z charakterystycznym motywem plecionki wykonanej z ciętej skóry. Maciek Sieradzky natomiast chętnie rozmawiał ze swoimi fanami, pozował do zdjęć i udzielał wywiadów dziennikarzom.
Projektowanie jest dla mnie bardzo ważne, gdyż daje mi możliwość wyrażenia tego, czego nie jestem w stanie przekazać słowami. We wrześniu lub październiku chciałbym już wypuścić nową kolekcję, ale zobaczymy, jak to wszystko się potoczy. Najważniejsze, że profesjonalne miejsce do pracy już jest
– podkreśla Maciek Sieradzky.
***
[1] „Kolonie letnie”- inicjatywa na Placu Trzech Krzyży w Warszawie wspierająca przedstawicieli zawodów kreatywnych. W przestrzeń handlowej kompleksu ETHOS, na okres wakacji powstały tymczasowe butiki z modą, fotografią, książkami i cukiernictwem artystycznym.
źródło: HTC