Archiwalne

HTC partnerem nowo otwartego pop-up store Maćka Sieradzky’ego

18.08.2014

W minionym tygodniu, tuż przed długim weekendem przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie pierwszej pracowni Maćka Sieradzky’ego, młodego projektanta, finalisty pierwszej edycji programu „Project Runway”. Pop-up store Maćka Sieradzky’ego, którego partnerem jest HTC, stworzony został w ramach akcji „Kolonie Letnie[1].”

Maciek Sieradzky dzięki udziałowi w programie TVN zyskał ogromną sympatię telewidzów i internautów. Jego fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 140 tysięcy użytkowników! Dotychczas projektant mieszkał i pracował w Łodzi. Od połowy lipca próbuje swoich sił w Warszawie i już odnosi sukcesy. Maciek Sieradzky tworzy ubrania i z powodzeniem rozwija własną markę odzieżową „dzky”. Naturalnym etapem w jego karierze jest własna pracownia, gdzie będzie mógł oddawać się swojej pasji, a także miejsce w którym każdy może nabyć jego kreacje. Stąd pomysł na pop- up store, który idealnie łączy te dwie funkcje. Pop-up store Maćka Sierdzky’ego otwarty jest od poniedziałku do soboty
w godzinach 12:00 do 20:00.

Dla firmy, która do projektowania i wzornictwa podchodzi w wyjątkowy sposób, popieranie inicjatyw o tej tematyce jest naturalne. Cieszę się, że możemy wspierać niewątpliwy talent Maćka Sieradzky’ego. Jego pop-up store przy Placu Trzech Krzyży, z pewnością zyska ogromną popularność i uznanie wśród wszystkich intersujących się modą i designem. Z niecierpliwością czekamy na nowe kreacje sygnowane znakiem „dzky” - mówi Julita Hubicka, Marketing Manager w HTC Polska.

Otwarcie pracowni Maćka Sieradzky’ego przyciągnęło wielu jego fanów, którzy mieli okazję podziwiać najnowszą kolekcję młodego projektanta: bluzy, T-shirty, sukienki czy akcesoria z charakterystycznym motywem plecionki wykonanej z ciętej skóry. Maciek Sieradzky natomiast chętnie rozmawiał ze swoimi fanami, pozował do zdjęć i udzielał wywiadów dziennikarzom.

Projektowanie jest dla mnie bardzo ważne, gdyż daje mi możliwość wyrażenia tego, czego nie jestem w stanie przekazać słowami. We wrześniu lub październiku chciałbym już wypuścić nową kolekcję, ale zobaczymy, jak to wszystko się potoczy. Najważniejsze, że profesjonalne miejsce do pracy już jest
– podkreśla Maciek Sieradzky.

***

[1] „Kolonie letnie”- inicjatywa na Placu Trzech Krzyży w Warszawie wspierająca przedstawicieli zawodów kreatywnych. W przestrzeń handlowej kompleksu ETHOS, na okres wakacji powstały tymczasowe butiki z modą, fotografią, książkami i cukiernictwem artystycznym.

źródło: HTC

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje partnerów technologicznych w innovaphone App Store

Aplikacje do komunikacji, administracji i optymalizacji procesów? czytaj więcej