Archiwalne

HTC zaprezentowała międzynarodową kampanię reklamową i nowe założenia pozycjonowania marki pod hasłem 'Quietly Brilliant’

27.10.2009



HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca i produkująca smartfony, zaprezentowała światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem „Quietly Brilliant”. W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.

Mottem kampanii będzie sentencja „You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.” (Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie), odzwierciedla filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.

„’Quietly brilliant’ to osiąganie wielkich celów z pokorą i wiarą, że najlepszych rzeczy należy doświadczyć.” - powiedział John Wang, chief marketing officer w firmie HTC Corporation. “Kampania YOU jest doskonałym odzwierciedleniem motta ‘quietly brilliant’ i ma kluczowe znaczenie dla HTC jako firmy, innowatora i partnera.”

Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie. Podczas tworzenia i planowania w mediach kampanii YOU, firma HTC współpracowała z agencją reklamową Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na bilbordach i w Internecie. Bogate doświadczenie firmy HTC w projektowaniu smartfonów zostanie podkreślone w spotach, poprzez prezentację unikalnej funkcjonalności urządzeń.

„Ludzie mają bardzo emocjonalny stosunek do telefonów. Wiele z naszych kluczowych działań, każdego dnia, odbywa się za pośrednictwem telefonu, dlatego najwięcej reklam tej kategorii produktu odnosi się do funkcjonalności.” -powiedział Eric Hirshberg, co-CEO i chief creative officer, Deutsch LA. „Cała filozofia projektowania telefonów przez HTC stawia w centrum użytkownika. Firma projektuje telefony, które pozostawiają szczególne doznania ze sposobu użytkowania, odzwierciedlając zaangażowanie firmy HTC w proces dopasowania urządzeń do potrzeb użytkowników.”

HTC współpracowała z londyńską agencją kreatywną Figtree w celu stworzenia planu pozycjonowania marki i motta ‘quietly brillant’. Pozycjonowanie ‘quietly brilliant’ było zainspirowane poprzez filozofię HTC stawiająca człowieka w centrum, a także dziedzictwem przełomowych i innowacyjnych produktów stworzonych przez firmę. Nowe motto będzie wyrażane przez szereg form komunikacji w firmie.

„Wiele błyskotliwych pomysłów zaczęło się od ‘bazgrołów’ na serwetce.” - powiedział Simon Myers, CEO firmy Figtree. „Nowy image HTC korzysta z języka rysunkowego do tłumaczenia błyskotliwych funkcji telefonów i zalet płynących z łatwości użytkowania urządzeń HTC.”

źródło: HTC

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Nowoczesne technologie druku etykiet na urządzenia elektroniczne

Nowoczesne technologie druku etykiet znacząco wpływają na branżę elektroniki. Z jednej strony pozwalają na tworzenie precyzyjnych, trwałych i estetycznie dopracowanych oznaczeń, a z drugiej na skrócenie czasu realizacji nawet największych nakładów. Dzięki innowacjom w tej dziedzinie producenci elektroniki mogą lepiej dostosować etykiety do specyficznych wymagań urządzeń elektronicznych. W artykule przedstawiamy kilka z wielu możliwości, jakie dają współczesne technologie druku. czytaj więcej

News Toner vs. wkład: Jakie są różnice i jak wybrać właściwy?

Wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest bardzo ważny dla utrzymania jakości wydruków oraz efektywności pracy urządzenia. Jednym z dylematów, z którymi można się spotkać, jest wybór między tonerem a wkładem (kartridżem). W tym artykule szczegółowo przyjrzymy się różnicom między tymi dwoma typami materiałów drukujących, wyjaśnimy, czym jest toner i kartridż oraz doradzimy, jak dokonać właściwego wyboru i dbać o materiały eksploatacyjne. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej