Archiwalne

HTC zaprezentowała międzynarodową kampanię reklamową i nowe założenia pozycjonowania marki pod hasłem 'Quietly Brilliant’

27.10.2009



HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca i produkująca smartfony, zaprezentowała światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem „Quietly Brilliant”. W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.

Mottem kampanii będzie sentencja „You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.” (Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie), odzwierciedla filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.

„’Quietly brilliant’ to osiąganie wielkich celów z pokorą i wiarą, że najlepszych rzeczy należy doświadczyć.” - powiedział John Wang, chief marketing officer w firmie HTC Corporation. “Kampania YOU jest doskonałym odzwierciedleniem motta ‘quietly brilliant’ i ma kluczowe znaczenie dla HTC jako firmy, innowatora i partnera.”

Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie. Podczas tworzenia i planowania w mediach kampanii YOU, firma HTC współpracowała z agencją reklamową Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na bilbordach i w Internecie. Bogate doświadczenie firmy HTC w projektowaniu smartfonów zostanie podkreślone w spotach, poprzez prezentację unikalnej funkcjonalności urządzeń.

„Ludzie mają bardzo emocjonalny stosunek do telefonów. Wiele z naszych kluczowych działań, każdego dnia, odbywa się za pośrednictwem telefonu, dlatego najwięcej reklam tej kategorii produktu odnosi się do funkcjonalności.” -powiedział Eric Hirshberg, co-CEO i chief creative officer, Deutsch LA. „Cała filozofia projektowania telefonów przez HTC stawia w centrum użytkownika. Firma projektuje telefony, które pozostawiają szczególne doznania ze sposobu użytkowania, odzwierciedlając zaangażowanie firmy HTC w proces dopasowania urządzeń do potrzeb użytkowników.”

HTC współpracowała z londyńską agencją kreatywną Figtree w celu stworzenia planu pozycjonowania marki i motta ‘quietly brillant’. Pozycjonowanie ‘quietly brilliant’ było zainspirowane poprzez filozofię HTC stawiająca człowieka w centrum, a także dziedzictwem przełomowych i innowacyjnych produktów stworzonych przez firmę. Nowe motto będzie wyrażane przez szereg form komunikacji w firmie.

„Wiele błyskotliwych pomysłów zaczęło się od ‘bazgrołów’ na serwetce.” - powiedział Simon Myers, CEO firmy Figtree. „Nowy image HTC korzysta z języka rysunkowego do tłumaczenia błyskotliwych funkcji telefonów i zalet płynących z łatwości użytkowania urządzeń HTC.”

źródło: HTC

News Nowoczesne technologie druku etykiet na urządzenia elektroniczne

Nowoczesne technologie druku etykiet znacząco wpływają na branżę elektroniki. Z jednej strony pozwalają na tworzenie precyzyjnych, trwałych i estetycznie dopracowanych oznaczeń, a z drugiej na skrócenie czasu realizacji nawet największych nakładów. Dzięki innowacjom w tej dziedzinie producenci elektroniki mogą lepiej dostosować etykiety do specyficznych wymagań urządzeń elektronicznych. W artykule przedstawiamy kilka z wielu możliwości, jakie dają współczesne technologie druku. czytaj więcej

News Toner vs. wkład: Jakie są różnice i jak wybrać właściwy?

Wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest bardzo ważny dla utrzymania jakości wydruków oraz efektywności pracy urządzenia. Jednym z dylematów, z którymi można się spotkać, jest wybór między tonerem a wkładem (kartridżem). W tym artykule szczegółowo przyjrzymy się różnicom między tymi dwoma typami materiałów drukujących, wyjaśnimy, czym jest toner i kartridż oraz doradzimy, jak dokonać właściwego wyboru i dbać o materiały eksploatacyjne. czytaj więcej

News Listwa zasilająca - jak wybrać najlepszą?

Listwy zasilające występują w wielu różnych wersjach, przez co ostateczny wybór nie zawsze jest łatwy. Musimy zastanowić się nad tym, jakie mamy potrzeby i jaką ochronę zamierzamy zapewnić swoim urządzeniom. Poza tym znaczenie ma metraż mieszkania - gdy jest on niewielki, można postawić na listwy zasilające na biurko, zastępujące tradycyjne przedłużacze podłogowe. Jak dokonać wyboru? Jakie rozwiązania spełnią nasze wymagania? Co zapewni niezawodność i wytrzymałość naszym sprzętom domowym? czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej