Archiwalne

INEA zdobywa rynek B2B

31.08.2009

INEA, regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, wprowadza na szeroką skalę usługi dla biznesu. W ofercie dla rynku B2B znalazły się usługi telefoniczne, internetowe i transmisji danych dedykowane każdemu typowi przedsiębiorstw – zarówno małym firmom jak i dużym korporacjom. Uruchomione zostały także nowe kanały komunikacji z Klientami biznesowymi.

INEA funkcjonuje na rynku B2B od początku swojej działalności, jednak do tej pory koncentrowała się na dostarczaniu usług Klientom indywidualnym. Zadowolenie dotychczasowych Klientów biznesowych oraz duży potencjał rynku zaowocowały rozszerzeniem portfolio usług. Obecnie Klienci biznesowi mogą liczyć na obsługę specjalnie przeszkolonej kadry i nową konkurencyjną ofertę telekomunikacyjną. Dla małych i średnich przedsiębiorstw (z segmentu SOHO i SME) zawiera ona szerokopasmowy dostęp do Internetu ze zmiennym i stałym IP oraz usługi telefoniczne. Dużym firmom INEA oferuje wysokiej wydajności łącza światłowodowe o praktycznie dowolnych przepustowościach i cyfrowe linie telefoniczne. Klientom wymagającym indywidualnego podejścia – niestandardowe rozwiązania.

– Jesteśmy wiarygodnym partnerem telekomunikacyjnym, który ma długą tradycję świadczenia usług Klientom indywidualnym i nie mniejszą – biznesowym. Ogromny potencjał rynku B2B w Wielkopolsce i wciąż rosnące zainteresowanie przedsiębiorstw naszą ofertą telekomunikacyjną były dla nas ważnymi argumentami do wdrożenia oferty dedykowanej stricte Biznesowi. Jej wprowadzenie było poprzedzone solidnymi przygotowaniami. Zostały również wprowadzone niezbędne zmiany w naszej organizacji – mówi Maciej Janas, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży spółki INEA S.A.

Aby zapewnić i utrzymać wysoką jakość świadczonych usług do obsługi Klientów biznesowych został powołany w INEA odrębny zespół. W jego skład wchodzą wysokiej klasy specjaliści z zakresu nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych związanych z Internetem, telefonią oraz transmisją danych. Nad niezawodnością świadczenia usług czuwa Centrum Nadzoru Sieci, które monitoruje rozległą sieć telekomunikacyjną INEA 24 h/dobę. Ponadto w ostatnich miesiącach uruchomiono Dział Sprzedaży do Klientów Biznesowych, którego zadaniem jest aktywne pozyskiwanie i opieka nad Klientami z tej grupy.

- Naszą przewagę na rynku B2B upatrujemy w tym, że jesteśmy firmą regionalną, nastawioną na długoterminową współpracę. Nie unikamy też inwestowania w strukturę światłowodową prowadzącą do Klienta – mówi Maciej Janas, INEA i dodaje: – Nasi Klienci doceniają, że jesteśmy dla nich wiarygodnym partnerem w biznesie i często sami polecają nas zaprzyjaźnionym firmom. Dostarczamy usługi przedsiębiorstwom, ale także m.in. szkołom czy wielkopolskim gminom i urzędom.

Od 1 września br. Klienci zainteresowani ofertą biznesową będą mogli znaleźć standardową ofertę na usługi internetowe i telefoniczne na stronie www.inea.pl/biznes i w Biurach Obsługi Abonenta INEA. W celu pozyskania informacji na temat zaawansowanych i niestandardowych rozwiązań należy skontaktować się ze specjalnie uruchomioną infolinią dla klientów biznesowych 061 222 22 33 oraz skierować swoje zapytanie na adres: biznes@inea.pl.

źródło: INEA