Archiwalne

INEA zdobywa rynek B2B

31.08.2009

INEA, regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, wprowadza na szeroką skalę usługi dla biznesu. W ofercie dla rynku B2B znalazły się usługi telefoniczne, internetowe i transmisji danych dedykowane każdemu typowi przedsiębiorstw – zarówno małym firmom jak i dużym korporacjom. Uruchomione zostały także nowe kanały komunikacji z Klientami biznesowymi.

INEA funkcjonuje na rynku B2B od początku swojej działalności, jednak do tej pory koncentrowała się na dostarczaniu usług Klientom indywidualnym. Zadowolenie dotychczasowych Klientów biznesowych oraz duży potencjał rynku zaowocowały rozszerzeniem portfolio usług. Obecnie Klienci biznesowi mogą liczyć na obsługę specjalnie przeszkolonej kadry i nową konkurencyjną ofertę telekomunikacyjną. Dla małych i średnich przedsiębiorstw (z segmentu SOHO i SME) zawiera ona szerokopasmowy dostęp do Internetu ze zmiennym i stałym IP oraz usługi telefoniczne. Dużym firmom INEA oferuje wysokiej wydajności łącza światłowodowe o praktycznie dowolnych przepustowościach i cyfrowe linie telefoniczne. Klientom wymagającym indywidualnego podejścia – niestandardowe rozwiązania.

– Jesteśmy wiarygodnym partnerem telekomunikacyjnym, który ma długą tradycję świadczenia usług Klientom indywidualnym i nie mniejszą – biznesowym. Ogromny potencjał rynku B2B w Wielkopolsce i wciąż rosnące zainteresowanie przedsiębiorstw naszą ofertą telekomunikacyjną były dla nas ważnymi argumentami do wdrożenia oferty dedykowanej stricte Biznesowi. Jej wprowadzenie było poprzedzone solidnymi przygotowaniami. Zostały również wprowadzone niezbędne zmiany w naszej organizacji – mówi Maciej Janas, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży spółki INEA S.A.

Aby zapewnić i utrzymać wysoką jakość świadczonych usług do obsługi Klientów biznesowych został powołany w INEA odrębny zespół. W jego skład wchodzą wysokiej klasy specjaliści z zakresu nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych związanych z Internetem, telefonią oraz transmisją danych. Nad niezawodnością świadczenia usług czuwa Centrum Nadzoru Sieci, które monitoruje rozległą sieć telekomunikacyjną INEA 24 h/dobę. Ponadto w ostatnich miesiącach uruchomiono Dział Sprzedaży do Klientów Biznesowych, którego zadaniem jest aktywne pozyskiwanie i opieka nad Klientami z tej grupy.

- Naszą przewagę na rynku B2B upatrujemy w tym, że jesteśmy firmą regionalną, nastawioną na długoterminową współpracę. Nie unikamy też inwestowania w strukturę światłowodową prowadzącą do Klienta – mówi Maciej Janas, INEA i dodaje: – Nasi Klienci doceniają, że jesteśmy dla nich wiarygodnym partnerem w biznesie i często sami polecają nas zaprzyjaźnionym firmom. Dostarczamy usługi przedsiębiorstwom, ale także m.in. szkołom czy wielkopolskim gminom i urzędom.

Od 1 września br. Klienci zainteresowani ofertą biznesową będą mogli znaleźć standardową ofertę na usługi internetowe i telefoniczne na stronie www.inea.pl/biznes i w Biurach Obsługi Abonenta INEA. W celu pozyskania informacji na temat zaawansowanych i niestandardowych rozwiązań należy skontaktować się ze specjalnie uruchomioną infolinią dla klientów biznesowych 061 222 22 33 oraz skierować swoje zapytanie na adres: biznes@inea.pl.

źródło: INEA

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej