Archiwalne

Inotel posiada dużą część rynku VoIP

24.05.2007

Wg szacunków przekazanych przez Grupę Telekomunikacyjną Inotel SA, Grupa zdobyła już 60 proc. rynku VoIP w Polsce.

Wg informacji Inotela, firma zdobyła taką pozycję dzięki stosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań VoIP oraz ciekawej, partnerskiej współpracy dla obecnych i przyszłych operatorów VoIP. Inotel posiada  platformę z której korzysta bezpośrednio już prawie 100 resellerów i ponad 100 podresellerów usług VoIP. Dzięki rozwiązaniom Inotela, firmy te mogą świadczyć usługi VoIP na wysokim poziomie. Swoim klientom - oprócz taniej telefonii - mogą oferować także szereg usług dodanych, jak: poczta głosowa, połączenia trójstronne, blokowanie połączeń, możliwość prezentacji lub zastrzeżenia numeru telefonu, usługi faksowe, wirtualna centralka i wiele innych.

„Oferta współpracy z Inotel SA jest atrakcyjna dla zainteresowanych świadczeniem usług VoIP, np. dostawców internetu. Praktycznie bez inwestycji mogą poszerzyć swoją ofertę i własnym klientom przedstawić atrakcyjny pakiet usług. Dzięki temu mogą liczyć na dodatkowe zyski oraz większe przywiązanie klientów. Nasza propozycja współpracy jest dla nich opłacalna, co widać po liczbie już 200 resellerów i podresellerów, którzy nam zaufali. To zainteresowanie wciąż rośnie, bo popyt na VoIP w Polsce jest coraz większy” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu, Inotel SA.

Firmy które współpracują z Inotelem, świadczą usługi pod własną marką. Nie muszą znać zaawansowanych zagadnień dotyczących np. protokołu SIP, bo wsparcie techniczne we wdrażaniu VoIP, taryfikację czy billingowanie zapewnia Inotel. Dostają gotowy panel użytkownika, do którego mogą wprowadzić swoje logo i zmieniać kolorystykę. Resellerzy w dowolny sposób mogą też kształtować cennik dla klientów końcowych. Wkrótce partnerzy Inotel SA będą mogli wzbogacić swoją ofertę o nowe produkty – usługę telewizji interaktywnej, a także wideo na żądanie.

Udział Inotela w polskim rynku VoIP został dokonany w oparciu o liczbę resellerów i podresellerów oraz wielkość ruchu generowanego na platformie firmy.

źródło: Inotel

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Dodatki do twojego smartfona - co polecamy?

Jeśli używacie na co dzień smartfona, na pewno w którymś momencie poczuliście, że potrzebujecie czegoś więcej. I nie jest to związane z tym, że wasz smartfon się starzeje lub nie jest już tak użyteczny jak kiedyś. Bardziej jest to związane z potrzebą rozszerzenia jego użyteczności albo zwiększenia funkcjonalności jakie posiada. Dlatego warto zmaterializować to co poczuliście w tym jednym, krótkim momencie lub to co czujecie cały czas – trzy krótkie wskazówki dla użytkowników smartfonów. czytaj więcej

News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcej