Archiwalne

Inotel posiada dużą część rynku VoIP

24.05.2007

Wg szacunków przekazanych przez Grupę Telekomunikacyjną Inotel SA, Grupa zdobyła już 60 proc. rynku VoIP w Polsce.

Wg informacji Inotela, firma zdobyła taką pozycję dzięki stosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań VoIP oraz ciekawej, partnerskiej współpracy dla obecnych i przyszłych operatorów VoIP. Inotel posiada  platformę z której korzysta bezpośrednio już prawie 100 resellerów i ponad 100 podresellerów usług VoIP. Dzięki rozwiązaniom Inotela, firmy te mogą świadczyć usługi VoIP na wysokim poziomie. Swoim klientom - oprócz taniej telefonii - mogą oferować także szereg usług dodanych, jak: poczta głosowa, połączenia trójstronne, blokowanie połączeń, możliwość prezentacji lub zastrzeżenia numeru telefonu, usługi faksowe, wirtualna centralka i wiele innych.

„Oferta współpracy z Inotel SA jest atrakcyjna dla zainteresowanych świadczeniem usług VoIP, np. dostawców internetu. Praktycznie bez inwestycji mogą poszerzyć swoją ofertę i własnym klientom przedstawić atrakcyjny pakiet usług. Dzięki temu mogą liczyć na dodatkowe zyski oraz większe przywiązanie klientów. Nasza propozycja współpracy jest dla nich opłacalna, co widać po liczbie już 200 resellerów i podresellerów, którzy nam zaufali. To zainteresowanie wciąż rośnie, bo popyt na VoIP w Polsce jest coraz większy” – mówi Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu, Inotel SA.

Firmy które współpracują z Inotelem, świadczą usługi pod własną marką. Nie muszą znać zaawansowanych zagadnień dotyczących np. protokołu SIP, bo wsparcie techniczne we wdrażaniu VoIP, taryfikację czy billingowanie zapewnia Inotel. Dostają gotowy panel użytkownika, do którego mogą wprowadzić swoje logo i zmieniać kolorystykę. Resellerzy w dowolny sposób mogą też kształtować cennik dla klientów końcowych. Wkrótce partnerzy Inotel SA będą mogli wzbogacić swoją ofertę o nowe produkty – usługę telewizji interaktywnej, a także wideo na żądanie.

Udział Inotela w polskim rynku VoIP został dokonany w oparciu o liczbę resellerów i podresellerów oraz wielkość ruchu generowanego na platformie firmy.

źródło: Inotel