Zarząd Grupy Telestar, właściciel Interaktywnej telewizji iTV, podpisał umowę dystrybucyjną z platformą telewizji kablowej UPC Polska, wiodącym dostawcą usług telewizji kablowej, Internetu i telefonii. Tym samym techniczny zasięg nadawania stacji iTV zwiększy się do 90 procent wszystkich odbiorców płatnej telewizji w kraju.
- „Podpisanie umowy z UPC Polska kończy proces budowy dystrybucji sygnału telewizji iTV wśród operatorów największych sieci kablowych” - mówi Piotr Barszcz, dyrektor marketingu i sprzedaży – „Współpraca z UPC gwarantuje nam znaczny wzrost zasięgu i daje dostęp do odbiorców w największych miastach Polski ” – dodaje.
Interaktywna telewizja iTV dociera obecnie do abonentów sieci ASTER, MULTIMEDIA, TOYA, UPC, VECTRA, ponad 300 mniejszych operatorów telewizji kablowej, dostępna jest na platformach cyfrowych CYFRA Plus, Cyfrowy Polsat, Platformie „n” oraz w usłudze Videostrada TP jak również bezpośrednio przez satelitę EUTELSAT HOT BIRD1 oraz na żywo w Internecie, live streeming na stronie www.itv.net.pl.
W ofercie iTV nowi widzowie znajdą przede wszystkim bogatą ofertę programów rozrywkowych i sporą dawkę muzyki, wśród nich: MUSIC PHONE FUN, HIPHOP Propaganda, MOJE LOGO NEWS czy FAST CLUB oraz chętnie oglądane programy ezoteryczne w paśmie EzoTV.
Od jesieni iTV emituje HOMOFONIĘ, pierwszy program w Polsce, który odważył się poruszyć tematykę środowisk homoseksualnych. Program ostatnio otrzymał Tytuł Grand Prix TEGL Media Awards 2006.
Zawarcie umowy z UPC jest kontynuacją rozwoju stacji i umacniania jej pozycji na rynku telewizji tematycznych. Wiosną br. Grupa Telestar planuje uruchomienie kolejnych projektów na antenie iTV z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi interaktywnej komunikacji z widzem.
Źródło: MARTIS Consulting
News Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcejNews Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy
Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcejNews UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy
W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcejUPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcejUPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcejUPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcejUPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home
Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcejNews Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcejNews Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy
Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcejNews UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy
W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcejUPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcejUPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcejUPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcejUPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home
Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcejUPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC
Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej