Zarząd Grupy Telestar, właściciel Interaktywnej telewizji iTV, podpisał umowę dystrybucyjną z platformą telewizji kablowej UPC Polska, wiodącym dostawcą usług telewizji kablowej, Internetu i telefonii. Tym samym techniczny zasięg nadawania stacji iTV zwiększy się do 90 procent wszystkich odbiorców płatnej telewizji w kraju.
- „Podpisanie umowy z UPC Polska kończy proces budowy dystrybucji sygnału telewizji iTV wśród operatorów największych sieci kablowych” - mówi Piotr Barszcz, dyrektor marketingu i sprzedaży – „Współpraca z UPC gwarantuje nam znaczny wzrost zasięgu i daje dostęp do odbiorców w największych miastach Polski ” – dodaje.
Interaktywna telewizja iTV dociera obecnie do abonentów sieci ASTER, MULTIMEDIA, TOYA, UPC, VECTRA, ponad 300 mniejszych operatorów telewizji kablowej, dostępna jest na platformach cyfrowych CYFRA Plus, Cyfrowy Polsat, Platformie „n” oraz w usłudze Videostrada TP jak również bezpośrednio przez satelitę EUTELSAT HOT BIRD1 oraz na żywo w Internecie, live streeming na stronie www.itv.net.pl.
W ofercie iTV nowi widzowie znajdą przede wszystkim bogatą ofertę programów rozrywkowych i sporą dawkę muzyki, wśród nich: MUSIC PHONE FUN, HIPHOP Propaganda, MOJE LOGO NEWS czy FAST CLUB oraz chętnie oglądane programy ezoteryczne w paśmie EzoTV.
Od jesieni iTV emituje HOMOFONIĘ, pierwszy program w Polsce, który odważył się poruszyć tematykę środowisk homoseksualnych. Program ostatnio otrzymał Tytuł Grand Prix TEGL Media Awards 2006.
Zawarcie umowy z UPC jest kontynuacją rozwoju stacji i umacniania jej pozycji na rynku telewizji tematycznych. Wiosną br. Grupa Telestar planuje uruchomienie kolejnych projektów na antenie iTV z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi interaktywnej komunikacji z widzem.
Źródło: MARTIS Consulting