Archiwalne

Interia.pl dla Multimedia Polska

01.08.2008

Multimedia Polska i Interia.pl nawiązały współpracę, w wyniku której internauci Multimediów, po wpisaniu błędnego adresu www, połączą się ze specjalnie przygotowaną przez Interia.pl stroną. To pierwsze tego typu rozwiązanie miedzy operatorem kablowym a portalem internetowym.

Teraz, ponad 240 tysięcy użytkowników usługi dostępu do internetu w sieci Multimediów, w przypadku błędnie wpisanego adresu www, trafi na stronę specjalnie przygotowaną przez portal Interia.pl, na której poinformowany zostanie o nieprawidłowo wpisanym adresie.

Strona z linkiem do wyszukiwarki Interia.pl przygotowana jest w taki sposób, aby wczytywała się bardzo szybko, a jej zawartość nie irytowała użytkowników.

Docelowo na tak przygotowanej stronie umieszczona zostanie wyszukiwarka, która pomoże użytkownikowi znaleźć to czego szukał w sieci - naprowadzi go, doradzi, zasugeruje rozwiązanie.

- Dzięki naszej współpracy klienci otrzymają nieinwazyjną pomoc w poruszaniu się po internecie, a już wkrótce umożliwimy także dostęp do informacji o nowościach w naszej ofercie. – mówi Anna Ziętek z Biura PR, Multimedia Polska.

Strona będzie zawierać komunikaty operatora skierowane do użytkowników oraz zachęcać będzie do odwiedzenia np. nowego serwisu Interia.pl (aktywny link po kliknięciu przekieruje nas do tego serwisu).

- Podobne rozwiązanie stosuje Wp.pl w Neostradzie. Jednak nie można tam zamieszczać informacji promocyjnych. Nasze rozwiązanie docelowo da więcej możliwości dla każdej ze stron. Będą mogły pojawiać się informacje o nowościach w Multimediach czy w Interia.pl – informuje Agnieszka Kliber, PR Manager z portalu Interia.pl.

W ramach podpisanej umowy strony zobowiązały się do opracowania, wdrożenia oraz utrzymania poziomu obsługi aplikacji komputerowej realizującej usługę przekierunkowania błędnie wpisanego adresu do strony z wyszukiwarką.

Wartość podpisanej umowy nie została ujawniona przez Multimedia Polska i Interia.pl.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Jak wybrać idealną domenę internetową dla Twojej marki?

Wybór odpowiedniej domeny internetowej ma kluczowe znaczenie dla sukcesu marki online. To adres, pod którym potencjalni klienci znajdą Twoją stronę internetową. W artykule omówimy, jak wybrać idealną domenę, która odzwierciedli charakter Twojej marki. czytaj więcej

News Zakupy internetowe mężczyzn a kobiet. Co pokazują statystyki?

Różnice w zachowaniach, odmienne podejście do wielu tematów, nieco inne potrzeby, a nawet oczekiwania - z tym spotykamy się codziennie. Czy taka dysharmonia widoczna jest także w świecie konsumenckim? Jak kupuje kobieta, a jak mężczyzna? W poniższym artykule, skupiając się na wynikach pochodzących z najnowszego raportu Mr. & Mrs E-commerce, sprawdzimy, jak to aktualnie jest. Zweryfikujemy również powszechnie funkcjonujące hipotezy odnoszące się do zakupów internetowych. Z drugiej strony sprawdzimy, które z nich mogą stanowić źródło informacji ważnych dla właścicieli sklepów działających w sieci. czytaj więcej

News Kup tablet Galaxy - zyskasz 800 zł

Najnowsza promocja tabletów Samsung Galaxy - możliwość zakupu urządzenia ze zwrotem do 800 zł. czytaj więcej