Multimedia Polska i Interia.pl nawiązały współpracę, w wyniku której internauci Multimediów, po wpisaniu błędnego adresu www, połączą się ze specjalnie przygotowaną przez Interia.pl stroną. To pierwsze tego typu rozwiązanie miedzy operatorem kablowym a portalem internetowym.
Teraz, ponad 240 tysięcy użytkowników usługi dostępu do internetu w sieci Multimediów, w przypadku błędnie wpisanego adresu www, trafi na stronę specjalnie przygotowaną przez portal Interia.pl, na której poinformowany zostanie o nieprawidłowo wpisanym adresie.
Strona z linkiem do wyszukiwarki Interia.pl przygotowana jest w taki sposób, aby wczytywała się bardzo szybko, a jej zawartość nie irytowała użytkowników.
Docelowo na tak przygotowanej stronie umieszczona zostanie wyszukiwarka, która pomoże użytkownikowi znaleźć to czego szukał w sieci - naprowadzi go, doradzi, zasugeruje rozwiązanie.
- Dzięki naszej współpracy klienci otrzymają nieinwazyjną pomoc w poruszaniu się po internecie, a już wkrótce umożliwimy także dostęp do informacji o nowościach w naszej ofercie. – mówi Anna Ziętek z Biura PR, Multimedia Polska.
Strona będzie zawierać komunikaty operatora skierowane do użytkowników oraz zachęcać będzie do odwiedzenia np. nowego serwisu Interia.pl (aktywny link po kliknięciu przekieruje nas do tego serwisu).
- Podobne rozwiązanie stosuje Wp.pl w Neostradzie. Jednak nie można tam zamieszczać informacji promocyjnych. Nasze rozwiązanie docelowo da więcej możliwości dla każdej ze stron. Będą mogły pojawiać się informacje o nowościach w Multimediach czy w Interia.pl – informuje Agnieszka Kliber, PR Manager z portalu Interia.pl.
W ramach podpisanej umowy strony zobowiązały się do opracowania, wdrożenia oraz utrzymania poziomu obsługi aplikacji komputerowej realizującej usługę przekierunkowania błędnie wpisanego adresu do strony z wyszukiwarką.
Wartość podpisanej umowy nie została ujawniona przez Multimedia Polska i Interia.pl.
źródło: Multimedia Polska