Archiwalne

'Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!' - ruszyła nowa kampania promocyjna Vectry

20.04.2009

W połowie kwietnia ruszyła kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!”.

Klienci mają do wyboru atrakcyjne paczki produktów, dodatkowo jeśli do pakietu telewizyjnego Platyna lub VIP dokupią inne usługi, otrzymują 2 razy szybszy internet oraz 2 razy więcej darmowych minut w telefonie. Promocja, w której podwajamy korzyści dotyczy również pakietów z telewizją analogową. Promocja obejmuje wszystkie miejscowości, w których Vectra świadczy usługi.

Klienci, którzy zakupią paczkę z Pakietem Platynowym, dopłacając tylko 14,90 złotych otrzymują większą liczbę programów telewizyjnych w wersji cyfrowej (25 dodatkowych programów w tym pakiet BBC, Universal, Playboy i wiele innych), podwójną prędkość dostępu do internetu oraz podwójną ilość darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Dodatkowo do usługi telefonicznej abonenci otrzymują gratis bezprzewodowy aparat telefoniczny marki Simens a rozmowy międzynarodowe rozliczne są z puli darmowych minut przypisanych do planu taryfowego Swobodnego i Intensywnego. Klienci mogą także korzystać z pojedynczych usług Vectry Tańszy jest najpopularniejszy pakiet dostępu do internetu o prędkości 2 Mb/s – kosztuje tylko 54,90 zł. Dodatkowo w godzinach nocnych transfer danych wzrasta aż czterokrotnie.

Głównym nośnikiem reklamy wykorzystywanym w kampanii jest spot telewizyjny. Pojawi się on w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7) oraz w kanałach tematycznych (TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete, Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBC Entertainment). Reklama prasowa ukaże się w czasopismach telewizyjnych (Tele Tydzień, To i Owo, Kurier TV, Super TV, Fakt TV, Tele Świat). W geotargetowanej kampanii internetowej klienci zobaczą kreacje banerowe na Wirtualnejpolsce oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Uzupełnieniem kampanii są standardowe działania BTL: ulotki, foldery i plakaty.

Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

źródło: Vectra

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej