Archiwalne

'Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!' - ruszyła nowa kampania promocyjna Vectry

20.04.2009

W połowie kwietnia ruszyła kampania promocyjna Vectry pod hasłem „Jesteś super! Należy ci się coś ekstra!”.

Klienci mają do wyboru atrakcyjne paczki produktów, dodatkowo jeśli do pakietu telewizyjnego Platyna lub VIP dokupią inne usługi, otrzymują 2 razy szybszy internet oraz 2 razy więcej darmowych minut w telefonie. Promocja, w której podwajamy korzyści dotyczy również pakietów z telewizją analogową. Promocja obejmuje wszystkie miejscowości, w których Vectra świadczy usługi.

Klienci, którzy zakupią paczkę z Pakietem Platynowym, dopłacając tylko 14,90 złotych otrzymują większą liczbę programów telewizyjnych w wersji cyfrowej (25 dodatkowych programów w tym pakiet BBC, Universal, Playboy i wiele innych), podwójną prędkość dostępu do internetu oraz podwójną ilość darmowych minut na rozmowy telefoniczne. Dodatkowo do usługi telefonicznej abonenci otrzymują gratis bezprzewodowy aparat telefoniczny marki Simens a rozmowy międzynarodowe rozliczne są z puli darmowych minut przypisanych do planu taryfowego Swobodnego i Intensywnego. Klienci mogą także korzystać z pojedynczych usług Vectry Tańszy jest najpopularniejszy pakiet dostępu do internetu o prędkości 2 Mb/s – kosztuje tylko 54,90 zł. Dodatkowo w godzinach nocnych transfer danych wzrasta aż czterokrotnie.

Głównym nośnikiem reklamy wykorzystywanym w kampanii jest spot telewizyjny. Pojawi się on w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVP Info, Polsat, Polsat2, TVN, TVN7) oraz w kanałach tematycznych (TVN Style, TVN Turbo, TVN24, TVN Meteo, 4fun, TVS, Canal+Sport, National Geographic, Planete, Zone Europa, Kuchnia TV, Superstacja, Domo, Hallmark, BBC Entertainment). Reklama prasowa ukaże się w czasopismach telewizyjnych (Tele Tydzień, To i Owo, Kurier TV, Super TV, Fakt TV, Tele Świat). W geotargetowanej kampanii internetowej klienci zobaczą kreacje banerowe na Wirtualnejpolsce oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Uzupełnieniem kampanii są standardowe działania BTL: ulotki, foldery i plakaty.

Kreację kampanii przygotowała warszawska agencja Kreatyna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

źródło: Vectra

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Potencjalnie (nie)Bezpieczni dla Przedsiębiorców - ruszyła nowa kampania informacyjno-edukacyjna

Nieprzywiązywanie dostatecznej uwagi przez przedsiębiorców do ochrony przetwarzanych informacji jest jednym z największych zagrożeń dla danych osobowych - wynika z raportu „Co wiemy o ochronie danych” przygotowanego przez Fundację Wiedza To Bezpieczeństwo. Przedsiębiorcy nadal nie zdają sobie sprawy, jak cenne są posiadane i wykorzystywane przez nich na co dzień dane. Startująca kampania ma na celu zbudowanie świadomości wagi ochrony informacji i danych osobowych. Patronat honorowy nad działaniami objęło Ministerstwo Cyfryzacji. Akcję wspierają także: Microsoft, DHL Express, eRecruiter, LH.pl, Loando.pl, ODO 24, Tukan IT. czytaj więcej