Archiwalne

Już 200 tys. klientów Call Center INEA w 2009 roku

09.09.2009

INEA odnotowuje ciągły wzrost odbieranych telefonów na swojej infolinii - aż dwa miesiące wcześniej niż przed rokiem Call Center INEA obsłużyło 200-tysięcznego Klienta. Codziennie z tej formy kontaktu z operatorem korzysta do 1500 osób. Konsultanci INEA są do dyspozycji Klientów 7 dni w tygodniu.

- Nasi Klienci interesują się głównie trzema kwestiami – technicznymi, np. konfiguracją połączeń internetowych czy dekodera HD, rozliczeniowymi – swoimi rachunkami i płatnościami oraz promocjami usług aktualnie dostępnymi w naszej ofercie – mówi Bartłomiej Mikołajczak, Zastępca Dyrektora Generalnego Ds. Contact Center Inea S.A.

W rozmowie z Konsultantami INEA Klienci dodatkowo zyskują fachową pomoc techniczną oraz mają możliwość zamówienia wizyty przedstawiciela handlowego. Coraz chętniej Klienci zamawiają za pośrednictwem infolinii usługi INEA.

Infolinia INEA jest dostępna pod numerem telefonu 061 222 22 22. Konsultanci są do dyspozycji Abonentów INEA od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00. W weekendy i święta są do Państwa dyspozycji w godzinach od 9.00 do 17.00. Z myślą o mieszkańcach Konina i okolic został uruchomiony specjalny numer Infolinii: 063 222 22 22. Także mieszkańcy Wolsztyna mają do swojej dyspozycji specjalny numer Infolinii: 068 4222 222. Ostatnio INEA uruchomiła infolinię biznesową pod numerem 061 222 22 33.

źródło: INEA

News Co to jest i jak działa czat RCS?

RCS to skrót od wyrażenia "Rich Communication Services". Oznacza ono zaawansowany oraz rozbudowany system wiadomości tekstowych. Głównym celem systemu RCS jest wyparcie klasycznych wiadomości SMS oraz MMS. Mimo że technologia RCS jest znana światu już od ponad 15 lat, to dopiero w 2016 roku zaczęto wdrażać ją u większości operatorów sieci komórkowych. Jakie są korzyści z korzystania z czatu RCS? Czym różni się RCS od klasycznych wiadomości tekstowych oraz MMS? Odpowiedzi na wyżej postawione pytania znajdziesz w tym artykule. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

News Jak działa kryptowaluta Bitcoin?

Od momentu pojawienia się na rynku w 2009 roku, popularność bitcoina wciąż rośnie. Pomimo dostępności setek innych coinów, to właśnie waluta stworzona przez Satoshi Nakamoto ma największe szanse, by stać się oficjalnym środkiem płatniczym. Aby skutecznie i z zyskiem inwestować w bitcoina, należy poznać kilka podstawowych informacji dotyczących tego, czym jest, a także, w jaki sposób działa. czytaj więcej

News Dell Vostro – Idealne komputery stacjonarne dla firm

Przygotowanie i dostosowanie stanowiska pracy do realizacji powierzonych zadań jest głównym obowiązkiem pracodawcy. Musi on zapewnić swoim podwładnym sprawne, wydajne i przede wszystkim bezpieczne narzędzia, dzięki którym będą mogli oni wywiązywać się ze swoich obowiązków służbowych. W erze technologicznej komputer stacjonarny to podstawa przy pracy biurowej, dlatego warto zastanowić się nad tym, jaki model wybrać. czytaj więcej