Zobacz więcej na Play.pl.
Podczas gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR, która odbyła się 21.04.2008, dwie nagrody powędrowały dla agencji Brain za projekty dla PLAY, a studio Photo Shop dostało nagrodę za sesję „Tort" robioną z agencją Brain dla PLAY.
Złoto powędrowało do agencji Brain za "Logo i brandbook Play" w kategorii „Graphic Design" w podkategorii „Projekty identyfikacji wizualnej firm, przedsięwzięć i akcji reklamowych i promocyjnych". W kategorii „Ilustracja", podkategoria „Ilustracja reklamowa" - brązową nagrodę otrzymała agencja Brain za świąteczną reklamę przygotowaną dla PLAY "Na święta same cuda". Z kolei studio Photo-Shop otrzymało brązową nagrodę w kategorii "Fotografia" w podkategorii „Reklama printowa" za zdjęcie „PLAY tort".
W tym roku odbyła się czwarta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR i piąta edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Festiwal rozpoczął się 14 kwietnia, a zakończył 21 kwietnia 2008 wielką galą w Teatrze Roma w Warszawie. Festiwal i Konkurs KTR organizowany jest przez środowisko agencji komunikacji marketingowej i przedstawicieli środowiska skupionego wokół Klubu Twórców Reklamy.
Zarówno konkurs oraz wszystkie imprezy towarzyszące takie jak warsztaty, prezentacja filmów reklamowych, wystawy malarstwa i fotografii mają ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce oraz inspirowanie młodych twórców do kreatywnego tworzenia. Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko.
źródło: Play