Archiwalne

Kampanie PLAY nagrodzone podczas Polskiego Konkursu Reklamy KTR

22.04.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

Podczas gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR, która odbyła się 21.04.2008, dwie nagrody powędrowały dla agencji Brain za projekty dla PLAY, a studio Photo Shop dostało nagrodę za sesję „Tort" robioną z agencją Brain dla PLAY.

Złoto powędrowało do agencji Brain za "Logo i brandbook Play" w kategorii „Graphic Design" w podkategorii „Projekty identyfikacji wizualnej firm, przedsięwzięć i akcji reklamowych i promocyjnych". W kategorii „Ilustracja", podkategoria „Ilustracja reklamowa" - brązową nagrodę otrzymała agencja Brain za świąteczną reklamę przygotowaną dla PLAY "Na święta same cuda". Z kolei studio Photo-Shop otrzymało brązową nagrodę w kategorii "Fotografia" w podkategorii „Reklama printowa" za zdjęcie „PLAY tort".

W tym roku odbyła się czwarta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR i piąta edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Festiwal rozpoczął się 14 kwietnia, a zakończył 21 kwietnia 2008 wielką galą w Teatrze Roma w Warszawie. Festiwal i Konkurs KTR organizowany jest przez środowisko agencji komunikacji marketingowej i przedstawicieli środowiska skupionego wokół Klubu Twórców Reklamy.

Zarówno konkurs oraz wszystkie imprezy towarzyszące takie jak warsztaty, prezentacja filmów reklamowych, wystawy malarstwa i fotografii mają ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce oraz inspirowanie młodych twórców do kreatywnego tworzenia. Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko.

źródło: Play