Archiwalne

Klienci UPC wybierają telewizję cyfrową oraz coraz szybsze łącza szerokopasmowe

05.08.2010


Już 300 000 klientów UPC Polska korzysta z telewizji cyfrowej, a blisko 60% nowych klientów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

Już 30% z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska korzysta z usług telewizji cyfrowej. Średni wskaźnik dla branży kablowej w Polsce wynosi ok. 23%. Wynik osiągnięty przez UPC jest rezultatem konsekwentnej strategii wielomilionowych inwestycji w modernizację sieci i produktów, która przyczynia się do przyspieszenia procesu cyfryzacji w Polsce. Operator na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce, oferując usługę Fiber Power, dzięki czemu można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL.

Usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa, szybki Internet i telefon doskonale wpisują się w aktywny styl życia mieszkańców miast, którzy podążają za trendami, cenią komfort, wygodę oraz swój czas, a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najwyższych parametrów. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000.

UPC w pełni wykorzystuje potencjał międzynarodowego inwestora branżowego, wdrażając najwyższe europejskie standardy i wyznaczając kierunek rozwoju dla całego sektora komunikacji szerokopasmowej. Branża komunikacji kablowej jest obecnie największym inwestorem w infrastrukturę telekomunikacyjną, a UPC wprowadza innowacyjne usługi i technologie w rekordowym tempie.” – powiedział Simon Boyd, prezes zarządu, UPC Polska.

Dynamicznie rosnąca liczba klientów Telewizji Cyfrowej UPC potwierdza, że abonenci doceniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku, większy wybór programów oraz interaktywność rozrywki, dzięki czemu mogą oglądać co chcą i kiedy chcą. Telewizja cyfrowa jest jednym z istotnych elementów budowania społeczeństwa cyfrowego. Dlatego UPC Polska, jako lider branży, systematycznie inwestuje, wzbogaca ofertę i podwyższa parametry techniczne usług oraz prowadzi działania edukacyjne, ukazujące korzyści z cyfryzacji. UPC koncentruje się na dalszym rozwoju platformy cyfrowej, rozpowszechnianiu technologii HD oraz zasięgu usług interaktywnych, w tym UPC NA ŻĄDANIE.

UPC na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce z usługą Fiber Power. Już blisko 70% sieci UPC została unowocześniona do standardu euroDocsis 3.0. Można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL, jakie oferują konkurenci telekomunikacyjni - blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej