Archiwalne

Klienci UPC wybierają telewizję cyfrową oraz coraz szybsze łącza szerokopasmowe

05.08.2010


Już 300 000 klientów UPC Polska korzysta z telewizji cyfrowej, a blisko 60% nowych klientów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

Już 30% z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska korzysta z usług telewizji cyfrowej. Średni wskaźnik dla branży kablowej w Polsce wynosi ok. 23%. Wynik osiągnięty przez UPC jest rezultatem konsekwentnej strategii wielomilionowych inwestycji w modernizację sieci i produktów, która przyczynia się do przyspieszenia procesu cyfryzacji w Polsce. Operator na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce, oferując usługę Fiber Power, dzięki czemu można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL.

Usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa, szybki Internet i telefon doskonale wpisują się w aktywny styl życia mieszkańców miast, którzy podążają za trendami, cenią komfort, wygodę oraz swój czas, a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najwyższych parametrów. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000.

UPC w pełni wykorzystuje potencjał międzynarodowego inwestora branżowego, wdrażając najwyższe europejskie standardy i wyznaczając kierunek rozwoju dla całego sektora komunikacji szerokopasmowej. Branża komunikacji kablowej jest obecnie największym inwestorem w infrastrukturę telekomunikacyjną, a UPC wprowadza innowacyjne usługi i technologie w rekordowym tempie.” – powiedział Simon Boyd, prezes zarządu, UPC Polska.

Dynamicznie rosnąca liczba klientów Telewizji Cyfrowej UPC potwierdza, że abonenci doceniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku, większy wybór programów oraz interaktywność rozrywki, dzięki czemu mogą oglądać co chcą i kiedy chcą. Telewizja cyfrowa jest jednym z istotnych elementów budowania społeczeństwa cyfrowego. Dlatego UPC Polska, jako lider branży, systematycznie inwestuje, wzbogaca ofertę i podwyższa parametry techniczne usług oraz prowadzi działania edukacyjne, ukazujące korzyści z cyfryzacji. UPC koncentruje się na dalszym rozwoju platformy cyfrowej, rozpowszechnianiu technologii HD oraz zasięgu usług interaktywnych, w tym UPC NA ŻĄDANIE.

UPC na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce z usługą Fiber Power. Już blisko 70% sieci UPC została unowocześniona do standardu euroDocsis 3.0. Można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL, jakie oferują konkurenci telekomunikacyjni - blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

źródło: UPC

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowe dekodery EVOBOX HD i EVOBOX LITE w ofercie Cyfrowego Polsatu

Oferta Cyfrowego Polsatu wzbogaciła się o nowe dekodery do odbioru cyfrowej telewizji satelitarnej. EVOBOX LITE i EVOBOX HD to kolejne wysokiej klasy urządzenia HD z rodziny dekoderów EVOBOX, które łączą nowoczesny design z prostą, intuicyjną obsługą oraz łatwym dostępem do serwisów multimedialnych − Cyfrowy Polsat GO i HBO GO – zawierających tysiące materiałów VOD. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarobki w IT - 3500 zł netto na start i rozwój dla przekwalifikowanych

Tyle właśnie zarabia początkujący software developer (programista). Według szacunków z 2017 roku, w Polsce brakuje około 50 tysięcy pracowników tego typu (1). Rynek jest pojemny a powstające jak grzyby po deszczu nowe podmioty oraz duża chłonność już istniejących i doświadczonych firm stanowią szansę nie tylko dla wieloletnich programistów, ale także dla osób chcących się przekwalifikować. O projektach oraz możliwościach rozwoju rozmawiamy z pracownikami CSHARK – wrocławskiej firmy tworzącej dedykowane rozwiązania programistyczne i zajmującej się doradztwem IT oraz outsourcingiem. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej