Archiwalne

Kolorowa kampania Motoroli

29.08.2008

Z dniem 1 września 2008 rozpoczyna się kampania reklamowa Motoroli. Bohaterem kampanii zostanie telefon Motorola MOTO U9 w trzech wariantach kolorystycznych - różowym, fioletowym i czarnym. Motorola zachęca do wyboru swojego koloru, który podkreśli osobowość oraz indywidualny styl właściciela.

Wyjątkowy design Motorola MOTO U9 to niejedyny atut tego unikalnego telefonu, który zostanie przedstawiony w komunikacji - w kampanii zostaną podkreślone również inne zalety telefonu: doskonały odtwarzacz muzyczny, zlewający się z obudową zewnętrzny wyświetlacz dotykowy oraz aparat cyfrowy 2 Mpix.

Kampania rozpocznie się 1 września br. i potrwa przez trzy miesiące do listopada włącznie. Pierwszym etapem (wrzesień) będzie akcja reklamowa typu OOH (out-of-home). Kreacja Motorola MOTO U9 pojawi się łącznie na 476 nośnikach citilight, backlight i citiscroll w 10 największych miastach Polski oraz w internecie - na Wirtualnej Polsce oraz Gadu-gadu. Na nośnikach outdoorowych zostanie wykorzystana animacja do przedstawienia zmiany koloru telefonu komórkowego, co ma podkreślić różnorodność oferty Motoroli, podnieść atrakcyjność przekazu oraz docelowo przyciągnąć uwagę konsumentów.

Kolejnym elementem kampanii będzie emisja, początkowo w prawie 400 salonach fryzjerskich w całej Polsce, specjalnie przygotowanego 30- i 120-sekundowego spotu reklamowego telefonu Motorola MOTO U9. Nośnikiem są 7-calowe monitory LCD, umieszczone w pobliżu fotela, na których wyświetlana jest m.in. Look TV - pierwsza w Polsce telewizja w salonach fryzjerskich oraz telewizja internetowa dla kobiet.

Z kolejnymi etapami kampanii liczba salonów ma wrosnąć do blisko 500. Docelowo na czas całej akcji Motorola zaplanowała sponsoring emitowanych w Look TV wybranych programów oraz product placement.

- Wrzesień to doskonały czas na rozpoczęcie kampanii Motorola MOTO U9 - wtedy najczęściej wracamy z wakacji do naszych codziennych obowiązków, ale szukamy czegoś, co chociaż na chwilę pozwoli nam zapomnieć o rutynie i podkreśli naszą indywidualność. Motorola MOTO U9 dzięki swoim niezwykłym barwom i rozbudowanym funkcjom idealnie spełnia te oczekiwania - mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

źródło: Motorola